Hoi,
ik heb nog nooit een formulier opgemaakt, en ben al een tijdje op zoek.
Ik heb het nog steeds niet gevonden hoe ik een formulier verstuur naar een mailadres welke aangeduid staat in een keuzelijst.
Hier een voorbeeld:
in een keuzelijst staat: voorzitter; webmaster (dit zijn de keuzes, kunnen er ook meer worden, maar dan vind ik het wel...)
dan moet dat bij voorzitter versturen naar: voorzitter@mailadres.extensie
en bij webmaster: webmaster@mailadres.extensie.
Echter wil ik het iets gebruiksvriendelijker en vaste opties voor onderwerpen...
Bij voorzitter moet er een keuzelijst komen van volgende keuzes, dewelke dan in het veld onderwerp moeten komen te staan:
info ivm club
info ivm dit
info ivm dat
en bij webmaster moeten er ook een nieuwe keuzelijst komen met volgende onderwerpen:
info ivm website
info ivm sus
info ivm zo
Wat ook belangrijk is:
de volgen tekstvelden moeten verplicht zijn:
- e-mailadres afzender
- naam afzender
- voornaam afzender
- Vraag
Is dit mogelijk? Zo ja, kun je mij dan helpen aub? Ik weet mezelf geen raad meer...
ik heb nog nooit een formulier opgemaakt, en ben al een tijdje op zoek.
Ik heb het nog steeds niet gevonden hoe ik een formulier verstuur naar een mailadres welke aangeduid staat in een keuzelijst.
Hier een voorbeeld:
in een keuzelijst staat: voorzitter; webmaster (dit zijn de keuzes, kunnen er ook meer worden, maar dan vind ik het wel...)
dan moet dat bij voorzitter versturen naar: voorzitter@mailadres.extensie
en bij webmaster: webmaster@mailadres.extensie.
Echter wil ik het iets gebruiksvriendelijker en vaste opties voor onderwerpen...
Bij voorzitter moet er een keuzelijst komen van volgende keuzes, dewelke dan in het veld onderwerp moeten komen te staan:
info ivm club
info ivm dit
info ivm dat
en bij webmaster moeten er ook een nieuwe keuzelijst komen met volgende onderwerpen:
info ivm website
info ivm sus
info ivm zo
Wat ook belangrijk is:
de volgen tekstvelden moeten verplicht zijn:
- e-mailadres afzender
- naam afzender
- voornaam afzender
- Vraag
Is dit mogelijk? Zo ja, kun je mij dan helpen aub? Ik weet mezelf geen raad meer...