Beginnertje
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2010
Hallo,
Kunnen jullie mij helpen met het volgende. Ik heb een formulier geplaatst met behulp van mailformulier.php. Nu krijg ik deze melding:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/g5296/xxx.nl/HTML/mailformulier.php:1) in /var/www/g5296/xxx.nl/HTML/mailformulier.php on line 46
Op regel 45/46 staat de onderstaande code:
function headfunction($url) {
header ("Location: $url");
}
Ik heb al geprobeerd of er een spatie tussen moet en eerder werkte het goed maar nu ik alles online hebt staan krijg ik weer dezelfde melding. Is het de bedoeling dat ik hier een andere url invul??? Ik kan er geen soep van maken, ik heet niet voor niets Beginnertje
Het formulier wordt wel verstuurd maar uiteraard is het niet de bedoeling dat een klant een foutmelding krijgt en niet doorgestuurd wordt naar de juiste pagina.
In het bestelfomulier staat:
<td width="737" align="left" valign="top" class="h1"><h1><form id="form1" name="form1" method="post" action="mailformulier.php"><input type="hidden" name="required_fields" value="naam, email" />
<input type="hidden" name="subject" value="Een reactie van www.xxx.nl" />
<input type="hidden" name="check_email_address" value="yes" />
<input type="hidden" name="after_url" value="bedankt.html" /><table width="734" border="0">
<tr>
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!!
Kunnen jullie mij helpen met het volgende. Ik heb een formulier geplaatst met behulp van mailformulier.php. Nu krijg ik deze melding:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/g5296/xxx.nl/HTML/mailformulier.php:1) in /var/www/g5296/xxx.nl/HTML/mailformulier.php on line 46
Op regel 45/46 staat de onderstaande code:
function headfunction($url) {
header ("Location: $url");
}
Ik heb al geprobeerd of er een spatie tussen moet en eerder werkte het goed maar nu ik alles online hebt staan krijg ik weer dezelfde melding. Is het de bedoeling dat ik hier een andere url invul??? Ik kan er geen soep van maken, ik heet niet voor niets Beginnertje

In het bestelfomulier staat:
<td width="737" align="left" valign="top" class="h1"><h1><form id="form1" name="form1" method="post" action="mailformulier.php"><input type="hidden" name="required_fields" value="naam, email" />
<input type="hidden" name="subject" value="Een reactie van www.xxx.nl" />
<input type="hidden" name="check_email_address" value="yes" />
<input type="hidden" name="after_url" value="bedankt.html" /><table width="734" border="0">
<tr>
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!!