Formulier weergeven zonder acces er omheen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovenist

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Dag allemaal,

Heb een formulier gemaakt aan de hand van een tabel. Wil graag nu via een schakelbord een aantal formulieren weergeven. Het schakelbord lukt, maar het formulier wordt weergegeven in het programma zelf, dus met de boven ( lint) en zij balk met de inhoud van de programma's zoals een tabel, formulier, rapport. Graag zou ik dat er niet omheen hebben, dus welke weergave moet ik gebruiken en waar kan ik dat vinden ? Wil eigenlijk dat als ik het schakelbord opstart het een programma op zich wordt, dus zonder dat acces erbij komt....Hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is..

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan.

als je in access naar extra gaan zie je opstarten staan.
hier kan je een benaming aan je database geven en ook welk formulier je wilt hebben bij opstarten (het schakelbord in dit geval)
Verder door de vinkjes uit te zetten trek je alle werkbalken e.d. weg en lijkt het meer een programma opzich.
Let wel, als je hem wilt openen om te wijzigen moet je de database openen met de shift knop ingedrukt (pas loslaten als hij is opgestart)
succes ;)

als je in access naar extra gaan zie je opstarten staan.
hier kan je een benaming aan je database geven en ook welk formulier je wilt hebben bij opstarten (het schakelbord in dit geval)
Verder door de vinkjes uit te zetten trek je alle werkbalken e.d. weg en lijkt het meer een programma opzich.
Let wel, als je hem wilt openen om te wijzigen moet je de database openen met de shift knop ingedrukt (pas loslaten als hij is opgestart)
succes ;)

Dank je voor de informatie !!
Ga het meteen proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan