formulier werkend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

uwglazenier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2008
Berichten
2
Hallo allemaal,

Via Publisher heb ik voor het eerste een website gemaakt. Ik ben heel blij met het resultaat, maar zit met het formulier. Deze staat op de site, maar wordt niet verwerkt...Kan iemand me hierbij werken? Ik heb de HTML code al 20 keer doorgelezen, maar ik kom er niet uit. Het formulier wordt vanaf de website niet naar mijn e-mail verzonden. Kan iemand mij svp helpen? Het internet adres is www.uwglazenier.nl

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Drok, Uw Glazenier
 
Vindt het niet gek, ziet:
HTML:
<form
action="&lt;form action=&quot;/cgi-bin/send_form_mail.php.cgi&quot; method=&quot;post&quot; &gt; &lt; input type=&quot;hidden&quot; name= &quot;r_email&quot; value=&quot;info@uwglazenier.nl&quot;&gt;&lt;input type=&quot;hidden&quot; name= &quot;form_type&quot;value=&quot;own_form&quot;&gt;"
method=post>

&lt; moet zijn <
&quot moet zijn "
&gt; moet zijn >

Code is ook maar pet, kan niet anders, omdat publisher er veel te veel code inzet.
Is niet te lezen voor een nornaal mens.

Je moet code als teller bv plakken in html mode of in kladblok.

Overigens ztaat je site naar rechts op mijn 17 inch beeldscherm, ziet er dus niet uit.

Aanzien van de site is overigens wel goed.

:cool:
 
Beste Peter,

Heel erg bedankt, ik ga het direct proberen!
Site naar rechts klopt..Heb ik zelf gedaan omdat hij bij mij op het scherm er raar uitzag anders, maar bij navraag staat het raarder bij andere...Heb de nieuwe klaar staan kan ik die met de goede code direct publiseren!

Ik had inderdaad al zo'n gevoel dat er veel te veel tekst/codes ingezet worden. Vanuit notitieblok geprint en nagekeken, maar je hebt gelijk werd er helemaal gek van!

Ik zal het je laten weten hoe het gegaan is. In ieder geval nogmaals bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan