formulier werkt niet opeens meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

twinnie

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
249
Hoi, Ik gebruik al lang een formulier en die werkte perfect zo goed dat ik hem ook aan mede helpmij gebruikers heb gegeven maar opeens doet ie het niet meer bij mij op de site.

Het formulier word wel verzonden met outlook maar de tekstvakken worden niet meeverzonden.

Rara hoe kan dat nou??

Ik heb het formulier ook ff bij een andere provider geprobeert maar niks hoor.

Het formulier staat hier op mijn site.
Of op http://motortoerclubvlijmen.myweb.nl en dan bij inschrijfformulier en bij clubartikelen

Wie kan/wil mij helpen ik snap er niks van hij heeft het altijd gedaan??!!!??!!??!?

Vast bedankt

Twinnie
 
In de formtag heb je al je email adres, maar onderaan nog een keer.
Deze laatste weghalen:
<a href="mailto:mtcv@home.nl?subject=Inschrijfformulier"><input type="submit" value="Verzenden"></a><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2">

:cool:
 
Hoi Peter Vazed,

Dank je wel !!!!!

Ik heb het weggehaalt en het werkt weer perfect.
Alleen weet ik niet waarom het verandert is maar dat maakt nu niks meer uit want HIJ DOET HET WEER!!

Hartelijk dank

Twinnie
 
Hoi Peter Vazed,
Nog een vraagje hierover:

Ik heb 2 pc staan en a ls ik het weghaal dan doet ie het bij het pc1 weer perfect maar bij pc2 nog niet .

Kan het ook zijn dat het aan mijn outlook express instellingen liggen?

Twinnie
 
Nee helaas ik heb mijn Temp internetfiles leeg gemaakt maar nee .

Bij PC1 : als ik op verzenden klik dan gaat ie naar een nieuw schermpje en daarop staat "Dit formulier word per e-mail verzonden" en dan een schermpje ( outlook express) met "een toepassing probeert namens U het volgende e-mailbericht te verzenden.

Bij PC2 : als ik op verzenden klik dan gaat ie naar een nieuw schermpje en daarop staat "Dit formulier word per e-mail verzonden" en dan gaat ie gelijk bij outlook express en danwel naar nieuw bericht maar zonder tekstvakken

Dus bij PC1 is ie goed
PC2 is niet goed

twinnie
 
Verander dit:

<form method="POST" action="mailto:mtcv@home.nl?subject=Inschrijfformulier" onSubmit="" name="Inschrijfformulier" enctype="text/plain">

in

<form method="POST" action="mailto:mtcv@home.nl?subject=Inschrijfformulier" enctype="text/plain">

:cool:
 
Hoi Peter,

Nee helaas bij PC1 blijft ie het doen en bij PC2 blijft ie het niet doen nog steeds naar nieuw bericht onder express.

Twinnie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan