formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi

maar wat wil je juist doen met dat form of wat wil je dat dat form doet.
graag betere uitleg dan kunnen we beter helpen;)

wij hebben een clubje die je kan huren
voor disco's. als je ons wil huren moeten ze een formulier in vullen met hun naam adres email adres en de datum. dan moeten wij die resultaten daarvan kunnen zien. dus wat de mensen hebben ingevult.
maar hoe doe ik dat met frontpage???

Nou weet ik niet veel van frontpage, maar er zal van wel een optie invoegen>formulier inzitten.
En anders kan je altijd nog op F1 drukken.

Zoek wel eerst even uit of je host frontpage extensies ondersteund.

t.

attachment.php

Bijlagen

• forumulier.jpg
    forumulier.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 110
Zo te zien had ik dat aardig goed gegokt ;)

results

zover kwam ik ook.
maar nou moet ik de resultaten van dat formulier kunnen zien maar hoe??

Je zoekt dus een manier om het resultaat uit je form op te slaan op de server of naar je toe te laten mailen?

Dan moet je eerst even vertellen welke mogelijkheden je host biedt. (FP extensies, perl, php).

t.

Hoi, ik werk ook met frontpage en de formulieren die je met frontpage kunt maken werken vaak niet omdat de server frontpage niet ondersteunt maar als bijlage zit een formulier dat wel werkt.
Open het in frontpage en zet de tekstvaken en drukknoppen tussen de stippellijntjes.

succes ermee

ohja vul ook nog in de html jouw email adres in.

Twinnie
http://www.motortoerclubvlijmen.myweb.nl

Sorry de bijlage ging niet mee maar hier is die nog wel ff .txt veranderen in .html

Twinnie

Bijlagen

form

als ik de code invoer staat er verzenden en wissen.
dat klopt. ik heb mijn email adres ingevoerd in de html code. als ik nu een text balk of een selectierondje er boven zet (binnen de stippellijnen), en dan op verzenden klik gebeurt er niks?? hoe kan dit??

Re: form

Ga dan in frontpage naar HTML dat staat links onder in tussen normaal en voorbeeld.
Dan zie je onder BODY deze regel staan:

<form method="POST" action="mailto:Jouw email adres" onSubmit="" name="formulier" enctype="text/plain">

Bij "Jouw email adres" met je jouw email adres ook nog een keer invullen.

Ik heb het getest en het werkt ECHT

laat maar horen of het gelukt is!!

Succes

Twinnie

Re: Re: form

Geplaatst door twinnie
Ga dan in frontpage naar HTML dat staat links onder in tussen normaal en voorbeeld.
Dan zie je onder BODY deze regel staan:

<form method="POST" action="mailto:Jouw email adres" onSubmit="" name="formulier" enctype="text/plain">

Bij "Jouw email adres" met je jouw email adres ook nog een keer invullen.

Ik heb het getest en het werkt ECHT

laat maar horen of het gelukt is!!

Succes

Twinnie

het is gelukt hiermee
hartelijk bedankt!!
groetjes vincent!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan