formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Hallo, ik heb een bestelformulier gemaakt en nu vroeg ik mij af of iemand weet of het volgende mogelijk is:
bij het bestellen van een aantal boeken (in dit geval) dat het formulier dan automatisch een totaalbedrag uitrekend (met eenmalige verzendkosten).
Alvast bedankt!

Hallo, ik heb een bestelformulier gemaakt en nu vroeg ik mij af of iemand weet of het volgende mogelijk is:
bij het bestellen van een aantal boeken (in dit geval) dat het formulier dan automatisch een totaalbedrag uitrekend (met eenmalige verzendkosten).
Alvast bedankt!

Ja, dat is mogelijk.

Vertel op dan, grapjas! :D

Gebruikt de topicstarter PHP? ASP? een andere scripttaal? of moet het met javascript gebeuren?

Lijkt me handig om met wat meer informatie te komen, en vervolgens zou ik dan met behulp van google vast wel een voorbeeld scriptje kunnen vinden, maar ik ga niet zoeken als ik niet eens weet waarnaar ik moet zoeken. ;)

Daarnaast was de vraag of het mogelijk is ;)

edit: de vraag was of iemand weet of het mogelijk is, (om heel precies te zijn,) maar ik dwaal af en het wordt zo wel erg flauw.

Laatst bewerkt:
Heb het al anders opgelost: een keuze laten maken uit een menuutje waarin dan de aantallen met prijzen staan. Toch bedankt voor de reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan