Alex007
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2023
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Microsfot Office Professional Plus
Hallo,
Ik probeer in Excel informatie uit een database te tonen in formulieren en met wat extra functies, ik ben al wat aan het proberen maar kom er nog niet echt uit en misschien dat mensen op dit forum mij de juiste kant op kunnen sturen.
Wat ik graag wil bereiken;
Met Exsion haal ik informatie uit ons systeem, in mijn geval is dit informatie over de hoeveel snipper – en ATV uren.
Nu heb ik deze informatie in een overzichtje gezet per werknemer, in een ander tabblad.
Wat ik eigenlijk wil en misschien is het wel niet mogelijk.
Ik probeer in Excel informatie uit een database te tonen in formulieren en met wat extra functies, ik ben al wat aan het proberen maar kom er nog niet echt uit en misschien dat mensen op dit forum mij de juiste kant op kunnen sturen.
Wat ik graag wil bereiken;
Met Exsion haal ik informatie uit ons systeem, in mijn geval is dit informatie over de hoeveel snipper – en ATV uren.
Nu heb ik deze informatie in een overzichtje gezet per werknemer, in een ander tabblad.
Wat ik eigenlijk wil en misschien is het wel niet mogelijk.
- Dat er per werknemer direct een overzicht wordt gegenereerd, of dit dan zichtbaar is één tabblad of per werknemer per tabblad.
- Dat ik per werknemer daarna ook direct een PDF kan genereren.
- En als eigenlijk zou het ook mooi zijn dat de PDF gemaild worden naar het e-mailadres uit het overzicht.