formulieren en validatie/ ingebouwde functies

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro16

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo, ik heb de volgende vraag. Ik heb een formulier gemaakt en validatie op de velden aangezet. Nu verschijnt er netjes een melding dat het betreffende veld niet ingevuld is maar deze is in het Engels. Hoe kan ik de tekst van dit pop-up scherm veranderen?

Een algemene vraag is eigenlijk ook, hoe kan ik de ingebouwde functies van Frontpage nog beïnvloeden...die webbots???

Heb je de broncode van de validatie voor ons?

Zou je deze dan tussen
HTML:
...
willen plaatsen. Waarschijnlijk staan die zinnen daar wel tussen en kun je ze gemakkelijk wijzigen.

Dit is de validatie:

HTML:
<!--webbot bot="Validation" s-data-type="String" b-allow-letters="TRUE" b-allow-whitespace="TRUE" s-allow-other-chars="-" b-value-required="TRUE" i-minimum-length="1" --><INPUT NAME="Voornaam" SIZE=25>

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je beter een javascript validatie kunt gebruiken, ten eerste omdat je die zelf kunt opbouwen en ten tweede omdat ik zelf geen idee heb wat je hoe kan wijzigen bij een webbot.

Volgens mij zijn die dingen vastgesteld en kun je er weinig aan veranderen.

Daarom lijkt het mij makkelijker om in javascript een validatie te doen, dan kun je hem aanpassen aan je eigen wensen.

Daar was ik al een beetje bang voor ja. Weet jij toevallig een plek waar ze goede voorbeelden hebben van een scriptje. Het gaat om een bestelformulier.

Het blijft lastig want de afhandeling na de Zend knop gebruikt te hebben is dan ook niet zo lekker te beïnvloeden? Met kiezen van vervolgschermen etc.

Zoiets?

Wat je precies bedoelt met de laatste zin ontgaat mij een beetje. Wat wil je precies doen nadat men het bestelformulier volledig heeft ingevuld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan