Formulieren: Feedback op website weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Hallo,

In mijn opleiding heb ik de opdracht gekregen om een website te ontwerpen. Laatst heb ik een pagina toegevoegd waarop bezoekers reacties kunnen achterlaten. Deze reacties worden dan naar mijn mail doorgestuurd. Nu wil ik nog een pagina toevoegen waarop bezoekers de reacties van andere bezoekers kunnen lezen, dus de reacties worden niet naar mijn mail doorgestuurd maar naar een andere pagina van de site zodat deze voor andere ook leesbaar zijn. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

Alvast bedankt !!

heb je beschikking tot de programmeertaal php op je webserver en eventueel mysql?

Dank u voor de snelle reactie,

Momenteel staat de site niet online (is niet verplicht voor mijn opdracht). Heb wel een domeinnaam waar ik toegang heb tot php maar ben in php een complete leek. Moet de site online staan om dit te laten werken?

je kan ook wel php en mysql op je computer installeren met een apache ofzo, geen ervaring mee op windows.

Maar met php kan je eigenlijk alles doen, www.phpfreakz.nl, www.sitemasters.be, www.phphulp.nl

je moet of een script ergens zien te vinden, (zijn er wel) en die zo aanpassen dat hij werkt bij jou. Of je moet zelf helemaal gaan scripten. Maar daar heb je eigenlijk toch wel een basis php voor nodig, dus of het echt handig is om te doen, alleen daarvoor denk het niet.

Bedankt voor de info,

Wist eerst niet dat dit met php moest gebeuren, ik zal eens rond kijken op internet hoe het juist werkt, nooit te laat om iets bij te leren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan