formulieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter ende
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ende

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
Goedemorgen,

even een her

ik heb een probleem en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik ben een formulier aan het maken in Word. Ik heb een koptekst gebruikt, maar over de koptekst heen wil ik de adresgegevens neerzetten (in zo'n invulveld). Dat moet op die plaats ivm het envelopvenster. De koptekst kan ik niet kleiner maken.
In de rest van het formulier gaat het werken met ontwikkelaars/invulvelden prima, maar over de koptekst heen / op de koptekst geplaatst kan ik de ontwikkelaar niet meer bewerken als de beveiliging is ingeschakeld. De vakjes bij eigenschappen staaan wel goed aangevinkt (niét kunnen verwijderen; wél kunnen bewerken)

ik heb nu eerst een tekstvlag gemaakt. Deze 'naar achtergrond' aangeklikt en daaroverheen/ op de ontwikkelaar 'met opmaak' gezet.

wie weet raad hoe ik dit moet aanpakken?

ha snb,

dank je voor je reactie

Ik dat bedoel ik inderdaad ongeveer (als jij het blok met naw-gegevens met een besturingselement hebt gemaakt).
Maar in jouw document kan ik ook de naw gegevens niet aanpassen. weet jij een manier dat ik dat wel kan? Ik kan mijn document wel even sturen als je wilt weten waar ik het precies over heb...

groeten, monika

Daarvoor gebruik je sekties. Die kun je afzonderlijk beveiligen: zie de bijlage.

Bijlagen

ik ben echt superblij met je hulp want ik zit redelijk met mijn handen in het haar, maar kun je iets meer toelichting geven van hoe ik dit doe/ waar ik 'secties' kan vinden? want ik kom er zo nog niet helemaal uit...

plaats je bestand hier zonder gevoelige informatie.

mmm dat wordt lastig want dan moet ik juist de kop eruit halen.... maar kan ik m niet naar je toesturen/ pb en ?

De funktie van een forum is dat alle bezoekers er wat van kunnen opsteken.

ook prima; dan ga ik m proberen (kijken of he tme lukt) m zo te plaatsen
...
heb ongeveer al het overbodige eruit gehaald maar bestand blijft te groot (101 kb)... staat alleen nog koptekst en betreffende besturingselement in... help!

kan iemand me misschien vertellen hoe ik zip of hoe ik secties voor bovenstaand probleem moet gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan