• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formulierprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pf.de.vries

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Dag allemaal,

Ik heb in bijgevoegd bestand een probleem;
wanneer je gaat naar "VULPLOEG" (knop onderin scherm), dan moet
een formulier verschijnen. Deze kun je eventueel wegklikken en zonodig weer
tevoorschijn halen dmv de knop "VULFORMULIER" in het blad "VULPLOEG".
ik krijg het echter om een of andere reden niet voor elkaar, want excel blijft vragen
om een 'Function of variabele'?

alvast bedankt

Pascal

Bijlagen

Zeg,

Wat je met je eigen versie van Excel doet (qua instellingen e.d.), gaat mij niets aan. Maar als je op een forum een bestand zet als bijlage, zorg dan dat de instellingen op de PC van anderen teruggezet worden zoals het was vóór jouw bestand geopend werd.

Bv. de caption in de titelbalk van Excel blijft (P)roductions zelfs nadat jouw bestand gesloten werd. Nu, ik weet hoe ik dit moet terugzetten naar het normale, maar zeker niet iedereen weet dit. Ook enkele werkbalken die ik steeds gebruik werden weggedaan.

Let hier in het vervolg op of post geen bijlagen meer.

Wigi

Excuses

Sorry Wigi, je hebt helemaal gelijk. ik had er op het moment van posten niet aan gedacht.

Nb:

Het is overigens wel zo dat wanneer je excel afsluit en opend alles weer origineel is.
Maar nogmaals excuses.

Nb2:

Nog bedankt trouwens voor je antwoord. Ik had het ook eigenlijk kunnen weten. Ik heb zelfs een soortgelijk bestand waarin ik Unload Me ook gebruik:o

OK.

Nu nog de vraag op opgelost zetten en de cirkel is rond.

Groeten

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan