fort boyard de uitdaging

Status
Niet open voor verdere reacties.

coucke

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
ik heb hier het spel fort boyard de uitdaging en als ik het wil installeren op vista zegt het niet compatible met fullscreen modus hoe zou ik dit kunnen oplossen?

mvg

coucke

Ben bang dat je het wel kan vergeten om dit spel draaiend te krijgen onder Vista.

Spel stamt uit 1995 en er was een minimum van een 486 pc vereist. Misschien kan je het nog proberen via de compatibiliteits modus of via een dosbox.

Ben bang dat je het wel kan vergeten om dit spel draaiend te krijgen onder Vista.

Spel stamt uit 1995 en er was een minimum van een 486 pc vereist. Misschien kan je het nog proberen via de compatibiliteits modus of via een dosbox.

mijn pc draait games zoals duke nukem nrml zounfort boyard toch ook moeten lukken?

Tja, het één werkt wel onder vista en het andere weer niet. Er zijn inderdaad een heleboel spellen die het wel doen, maar ook een heleboel die niet aan de praat zijn te krijgen onder vista.

Heb je vraag even gegoogeld en ook daar geen antwoord gevonden. Echter het probleem zelf word wel aangehaald, maar helaas zonder oplossing.

Fort Boyard The Challange?

Mag ik misschien een kopie van dit spel, dit is voor mij een mooie jeugd herinnering, ik probeer er al jaren aan te komen, je zou me heel blij maken!

Groet,

Dennis

Welkom op Helpmij.nl.:)

Kopieën uitwisselen via Helpmij.nl is niet toegestaan. (zie forum regels, kopje "Warez")
Tevens mogen oude topics met rust gelaten worden. Deze is van 2008, dus al heel lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan