forum in HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkWeetGeenNaam

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hoi allen!!

Ik zou graag een forum in HTML willen maken, dus geen php en dergelijke, hebben jullie een leidraad voor me??

Alvast bedankt!!!

Groeten,

me..

lijkt me vrijwel onmogelijk, aangezien je de berichten/topics ergens moet opslaan, en dat vraagt serverside scripting. tenzij je elke post naar jou laat mailen en hem dan manueel toevoegd :eek:

--Johan

Je moet de berichten, zoals Johantrax al zei, ergens opslaan.. dit is vaak een MySQL database bij PHP forums. Met HTML kan je geen databases aanspreken en er geen gegevens uithalen.

Wat is het probleem dan? Een forum installeren is toch een stukje cake? (Je kan ook gewoon een forum maken op zo'n gratis forum maak site.. hoef je alleen maar categorieen en forums te maken en verder zorgt die site dat het goed draait).

Nou.. het is dus een opdracht van school dat ik een forum moet hebben die in een site verwerkt kan worden, het mag geen php zijn, of iets anders wat kant en klaar is.... Dus ik moet er wel het één en ander aan doen voordat ie werkend is.. Vandaar dat ik aan HTML dacht.. C# mag ook, maar dat leek me moeilijker.. vandaar :o

Nou.. het is dus een opdracht van school dat ik een forum moet hebben die in een site verwerkt kan worden, het mag geen php zijn, of iets anders wat kant en klaar is.... Dus ik moet er wel het één en ander aan doen voordat ie werkend is.. Vandaar dat ik aan HTML dacht.. C# mag ook, maar dat leek me moeilijker.. vandaar :o

PHP is niet kant en klaar hoor, je kan ook prima een forum systeem schrijven in PHP, alleen moet je daarvoor wel flink wat ervaring voor hebben voor je dit echt goed (en veilig) kan.

C# is geen scripttaal voor op internet, maar om echte programma's mee te schrijven. Vraag anders eens wat _precies_ de opdracht is, want het komt nogal vaag over op deze manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan