forum maken en beheren

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjamin7

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
6
Hallo,

ik ben hier nieuw, ik ben Benjamin en ben 21jaar.
Ik zou graag een forum maken en beheren maar heb hier geen ervaring met :shocked:
Mijn eerste vraag is meteen wat het beste is, ik heb een hekel aan pop ups, dus ik geef er niet om voor een activatie of jaarkost te betalen (als het maar geen 10€/mnd is).
Het moet een half open/gesloten forum zijn dat gaat over auto's, en de voornaamste voertaal is engels.
Wie o wie kan mij wegwijs maken.

ik heb nu een .tk website maar ben van plan om daar ook een .com van te maken en zou natuurlijk graag ook dat forum op dezelfde naam hebben.

Greetz, Benjamin
 
het forum waar je nu bent aangekomen werkt met deze software
Maak daar maar eens een demo en je kunt zien wat je allemaal kunt instellen.
 
neem een host... iets van mijndomein.nl, 30 euro per jaar en 500mb opslag... niet duur.

Download gratis forum software iets als www.punBB.org of www.phpBB.org
Installeren op de server en starten... Je kan zelf andere skins downloaden of maken.
 
neem een host... iets van mijndomein.nl, 30 euro per jaar en 500mb opslag... niet duur.

Download gratis forum software iets als www.punBB.org of www.phpBB.org
Installeren op de server en starten... Je kan zelf andere skins downloaden of maken.

Bij een aantal webhosters is zulke forum software zelfs voorgeinstalleerd, of met een muisklik te activeren/installeren.
 
Ik kan je Vanilla aanbevelen. Deze software is zeer gebruiksvriendelijk en vrij eenvoudig in te stellen. Als je meer wilt kun je alsnog doorgaan op andere software :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan