forum naar de maam, is ie te redden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roccoman44

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
hallo allemaal
ik heb een probleempje, mijn forum daar is iets mis mee
ik kan niet meer op het beheerders paneel komen, het moderator paneel doet het ook niet meer, ik weet niet wat er aan de hand is, mijn mede admin, die veel meer weet van code en script werk weet het ook niet, hij zei dat een nieuw script met databehoud kon, maar hoe wist hij ook niet, zouden jullie kunnen helpen

groet roccoman

aan de code kan ik dus niet komen omdat haast niks het meer doet :confused:
ik zoek dus iemand die ik vertrouwde info kan geven over de ftp en server en die veel vertand heeft van scripten

groet roccoman

Ik denk zelf dat het veiliger is om de code te geven dan in te loggen op je ftp(waar je code staat, dus lijkt mij dan je er wel bij kan.)

Voornamelijk de code die er voor zorgde dat de website niet meer werkte. Dus wat er is aangepast. Misschien is het ook handig om de website hier te plaatsen zodat we snel kunnen zien waar het probleem zich afspeelt of misschien is het handig om te vermelden wat het extacte probleem is.

mijn website is www.pch-forum.nl ik wou hem eerst niet plaatsen omdat wij ook een vragen site zijn, met als extra torrent downloads, veel dingen voor gamers, en ombouwen van game consoles
maar het preciese probleem is, weet ik niet, volgens mij is het gekomen door de donatie en arcade mod die mijn mede beheerder erop wou zetten, dat ging fout, beheerder paneel werkte niet meer, site ging eruit, bestanden uit een oude backup terug gezet zodat de site wel bereikbaar is, maar je kan alleen de chat gebruiken, berichten plaatsen, maar verder niks, geen nieuwe accounts maken, berichten verwijderen
en waar het aan ligt dat is juist het probleem, dat weet ik dus niet

groet roccoman

Dan zul je toch moeten kijken naar de code.
En vooral: Waarom wordt er niets verwijderd/aangevuld in de database. En misschien is het handig om in je code errors aan te zetten als er iets mis gaat.

maar ik kan dus juist niet coderen enzo, heb daar helemaal geen verstand van, daarom zoek ik iemand die kan helpen en er wel verstand van heeft, en nogmaals welke code moet ik hier plaatsen?

groet roccoman

Ik vrees dat je het hele stuk code moet neerzetten waarbij je een nieuw account aan maakt(alle stappen) en berichten verwijderd(alle stappen).

Welke code dat precies is zou ik niet weten. Ik ken de de code niet.

ja das het probleem, ik ken die codes ook niet, dus ik weet niet welke ik hier moet plaatsen zodat mensen me kunnen helpen

groet roccoman

Je kunt beter hulp zoeken bij de support afdeling van je forum software. Wij kunnen je niet helpen als je zelf niet kunt coden, en zelfs als we het konden is het belachelijk veel werk om uit te vogelen wat er mis gaat met zo'n groot project dat je zelf niet kent.

Heb je niet een backup ergens ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan