Forum nodig maar dan maar met 1 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker10

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Beste lezers,

Ik wil eigenlijk het volgende:
Ik heb een HTML-website. Nu wil ik op één pagina een soort poll maken, maar dan in plaats van stemmen een reactie plaatsen met je stem.
Hier kom je dus meer uit op een forum-gerelateerd idee. Wat mijn bedoeling is, is dus een topic, maar dan zonder forum eromheen. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel?
Dus zegmaar net zoals hier: http://www.security.nl/article/16520/1/Microsoft_wijzigt_privacybeleid_zoekmachine.html

Ik hoop dat iemand me kan helpen?
Alvast allemaal bedankt

Dat gaat niet lukken, want bij een gastenboek krijg je een aparte pagina (meestal .php) waarin het gastenboek staat. Ik wil optie kunnen toevoegen aan een HTML-bestand.

Weet iemand een oplossing?

Laatst bewerkt:
ja, een php-scriptje dat in een textdocument de reactie opslaat en bij het laden van de pagina zelf het document uitleest en uit-echoet op je pagina?

V.:thumb:

ps. voorbeeldje met maar 1 regel (omdat hij het document opent en leegt, kan je makkelijk aanpassen ;) )
download hier

Laatst bewerkt:
ja, een php-scriptje dat in een textdocument de reactie opslaat en bij het laden van de pagina zelf het document uitleest en uit-echoet op je pagina?

ps. voorbeeldje met maar 1 regel (omdat hij het document opent en leegt, kan je makkelijk aanpassen ;) )
download hier

Alleen kan ik dat ook integreren in een HTML-bestand?

In de .zip zie je een voorbeeld met een html pagina voor het invoer-balkje; noot dat je server wel PHP moet ondersteunen voor het .php bestand

Laatst bewerkt:
Mijn hoster ondersteunt php....
Maar de php file van u heeft toch geen MySQL-database nodig? (hoop ik)

nee, het schrijft de text naar een textdocument, dus je moet wel even zorgen dat je kan "schrijven" naar het document, maar meestal staat dat standaard aan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan