Forum onderwerp

• Onderwerp starter Onderwerp starter Crisp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Crisp

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Hey,

Ik wil een forum maken, maar ik weet niet over wat...
Kan iemand me misshien helpen met het kiezen van een onderwerp?
Wat spreekt veel mensen aan? Waar krijg je makkelijkste leden bij ?
Enzoverder

Alvast bedankt

Hallo,

Is dat niet de omgekeerde wereld?
MIj lijkt het meer voor de hand liggend dat je een leuk onderwerp hebt, en daar iets mee wilt gaan doen....

Maar ik wens je als nog suc6 en zal het in mijn achterhoofd houden...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

maar ik weet niets en daarom vraag ik jullie hulp :o

Zelf denk ik dat veel mensen Voetbal en Muziek leuke onderwerpen vinden, als de doelgroep jongeren zijn kan je ook nog is denken aan scooters / brommers / motoren / auto's.

Ik denk dat je met het laatste aardig wat leden kan verzamelen, aangezien je bij de eerste twee onderwerpen (voetbal en muziek) veel concurrentie hebt.

Verder belangrijk, Wees creatief, doe niet een ander populair forum na maar verzin dus zelf iets leuks.

Verder veel succes

Ja, ik was eerst vanplan iets met hiphop tedoen aangezien mij dat nogal interseert. Maar hier bestaan al veel forums over, en zou ook niet weten waar ik het kan promoten...

Promoottips:

-Zet zoveel mogelijk de link naar je website (maar het word vaak niet geacepteerd als je op een andere hip hop site reclame gaat maken)
Maar zet bijvoorbeeld je website in je msn naam en vraag je vrienden om ook dit te doen.

-Maak bijvoorbeeld een profiel op hyves aan met je website

-Maak bijvoorbeeld bij Myspace een profiel aan met je website, dus probeer veel bij profielen je website te doen.

-En bedenk natuurlijk een aantrekkelijke website naam.
Mischien iets:
www.Welovehiphop.nl
www.Hiphopper.nl

- Maak een mooie banner voor je website (zodat je die op een andere site kan zetten), en zodat deze nog aantrekkelijker is.

-Doe bijvoorbeeld iets aan je forum waar mensen hun tracks kunnen promoten.

Laatst bewerkt:
Heb je een hobby? En dan bedoel ik niet "een beetje geïnteresseerd" Ik bedoel dan iets dat je meer dan twee uur per dag bezig houd? Probeer dan daar maar eens iets mee....en nee veel zin heeft het niet als er al een paar honderd van zijn.

Ergo: Een forum maken om het forum maken? Maak het dan voor iemand anders die wél een onderwerp heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan