Forum opzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xboxking

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Ik wil een forum op gaan zetten, ik weet al hoe ik een forum maak maar nog niet hoe ik er posters enzo opkrijg, die regelmatig terugkeren!
Dus kortom:
Hoe moet ik mijn site promoten?
Ik ga geen gebruik maken van pop-ups ofzo, maximaal een bannertje!!!!!!!

Ik ga mijn forum pas lanceren als ik ook zeker weet dat ik bezoekers krijg, want anders heeft het geen zin!

www.yebbie.nl
En aanmelden bij zoekmachines.

Maar dan moet je forum al wel online staan ;).

Mailen naar kennissen en vrienden (let: mailen is geen spammen), en een forum maken dat wat te bieden heeft. Dan komen ze vanzelf terug.

Idd. aanmelden bij zoekmachines, vrienden en bekende het forum doorgeven, en zorgen voor intresante onderwerpen op je forum.

Alleen een forum word niks noppez nanus.
Mischien dat je meer sucses hebt als je der een gamezsite bij doet? Heeellllllllll toevallig ben ik net bezig met het bouwen van een gamez site en zoeken wij nog iemand voor het xbox gedeelte. We heben nu een team van 7-8 enthosiaste mensen en meer features dan welke site dan ook (plus een overzichtelijke layout en een mooie skin). Wij hebben een forum en zoeken nog een moderator voor het xbox gedeelte.
Niemand heeft intresse in een forum dat niet bestaat. Dus met zulke reclame schiet je niks op :(

Geplaatst door Dolfhin
Alleen een forum word niks noppez nanus.
Mischien dat je meer sucses hebt als je der een gamezsite bij doet? Heeellllllllll toevallig ben ik net bezig met het bouwen van een gamez site en zoeken wij nog iemand voor het xbox gedeelte. We heben nu een team van 7-8 enthosiaste mensen en meer features dan welke site dan ook (plus een overzichtelijke layout en een mooie skin). Wij hebben een forum en zoeken nog een moderator voor het xbox gedeelte.
Niemand heeft intresse in een forum dat niet bestaat. Dus met zulke reclame schiet je niks op :(

Misschien kan ik je helpen met het Xbox gedeelte want ik wou toevallig wel een xboxforum maken!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan