Forum probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeywolfs

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
hallo ik heb samen met mijn klasgenoot een forum gestart www.digror.nl alleen hebben we wat problemen namelijk we hebben een nieuwe skin geplaatst alleen door die skin kunnen we nu niet meer een berichtje bij een forum plaatsen of je eigen berichten wijzigen.
weet iemand hoe we dit moeten wijzigen want in het beheerderspaneel komen we er niet uit

ook hebben we zelf een logo gemaakt die we willen toevoegen ook dit krijgen we niet voor elkaar dus hulp zou wel fijn zijn

we gebruiken phpBB3 als host
hier een voorbeeld van een van onze berichten zonder aanpassing of verwijder knop
klik hier
groetjes joey wolfs

Laatst bewerkt:
open je forum_index.html en vergelijk die met je forum_index.html van BlueSilver skin of hoe die ook heet.
Zoek hier ergens naar waar de buttons horen te staan en kopieer het van de ene skin naar de andere.
Hoort te werken,
Had hetzelfde probleem met een skin.
Er zijn bepaalde skins die die buttons gewoon niet erin hebben zitten,
Het zou ook zo kunnen zijn dat er geen images van de buttons in de map images staat.
Ik hoor het wel als het nog niet werkt.

de skin heet 4poziom en bij de instellingen zie ik wel de icoontjes staan en kan ik ze ook wijzigen in een ander icoon maar dat helpt niet want de hele functie wijzigen of verwijderen is helemaal uitgeschakeld op de een of andere manier maar ik weet niet waar ik dat dus aan kan zetten
Klik hier
gr joey

Laatst bewerkt:
heeft echt niemand een idee? administrator van helpmij.nl jij misschien?? we komen er echt niet uit

groetjes joey

die pagina kan ik niet lezen sorry kan je die pagina ook met een andere link geven?

gr joey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan