Forum voor posten van classes

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Weet iemand een goed forums waar je classes, components, en dergelijke kan posten en die van andere mensen kan bekijken?

Alvast bedankt :)

Ok, thnx :)
Meer suggesties zijn welkom

Er zijn volgens mij niet echt fora's waar dit soort dingen gepost worden. (al weet je het met het internet maar nooit)

Er bestaan wel meerdere sites waar je projecten kunt vinden. (sourceforge bijvoorbeeld); Dus het hangt er een beetje vanaf wat je precies zoekt.

Ik zoek iets zoals dit forums, maar waar ik dan hele plakke code kan poste met de vraag wat er beter aan kan, en dan ook kan kijken naar wat andere gedaan hebbe enzow :)

Ik zoek iets zoals dit forums, maar waar ik dan hele plakke code kan poste met de vraag wat er beter aan kan, en dan ook kan kijken naar wat andere gedaan hebbe enzow :)

Als jij je code post op pscode.com en de code is slecht dan zul je dat vanzelf wel bij het commentaar zien verschijnen. (verder denk ik niet dat er echt een forum is met die opzet :P)

Maar je wilt dus eigenlijk gewoon beter worden met programmeren ? Dan kun je toch beter gewoon meer leren over programmeren... er zijn boeken zat waar je nog iets van kunt leren. (daar zal je code ook beter van worden ;))

En je kunt natuurlijk altijd nog een andere taal leren. Dat kan ook wel een beter inzicht geven. :)

Beter leren programeren in een van mn bedoelingen ja. Verder wil ik ook andere mensen leren kennen waar ik iets kan van leren, en voor mezelf een soort van online library aanleggen voor als ik eens wat code kwijtspeel ofzow :)

Bedankt voor de help :thumb:

Beter leren programeren in een van mn bedoelingen ja. Verder wil ik ook andere mensen leren kennen waar ik iets kan van leren, en voor mezelf een soort van online library aanleggen voor als ik eens wat code kwijtspeel ofzow :)

De echte pro's zullen waarschijnlijk de tijd niet hebben om op zo'n forum te posten. Daarbij schrijven de echte pro's wel vaker een boek. Waar je dus zeker wel veel van kunt leren.

En zo'n boek is tevens te gebruiken als naslagwerk. Dus het vervult eigenlijk al je wensen, op het in contact komen met andere mensen na. Alhoewel.. de dingen die je niet begrijpt zul je waarschijnlijk wel weer ergens op een forum posten.

En over dat code kwijtspelen... 'reverse engineering' is ook behoorlijk interessant om te leren. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan