Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

pctest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2003
Berichten
0
Hallo,

Willen jullie je registeren op het www.pctest.nl forum??

Alvast bedankt!

Zoek trouwens nog een paar moderators
 
[offtopic] Dit is meer iets voor de sectie promotie[/offtopic]

Leg eens uit wat de meerwaarde is van jou forum tov andere fora over hetzelfde onderwerp? Ik ga me namelijk echt niet zomaar ergens reggen als ik daar geen meerwaarde in zie.
 
je hebt nog vrij weinig geteste producten. Ik zou de lijst wat uitbreiden: als je zelf niet meer producten kunt testen, geef dan maar links naar andere pagina's met reviews...

Bovendien zijn de tests zeer beknopt. Ik denk dat de meeste mensen wel wat meer info willen.
 
Laatst bewerkt:
Tja, en door het abominabele Engels waarin het forum is gesteld wekt het bij mij nou niet bepaald een professionele indruk. "Have you made a cool picture?" moet natuurlijk "Did you make a cool picture?" zijn en dat "Talk here about..." dat ik steeds lees kan natuurlijk helemaal niet, is gewoon een kinderlijke letterlijke vertaling uit het Nederlands. Ik registreer me dus voorlopig maar niet, sorry...
 
Ik zal me dadelijk registreren op jullie forum en er regelmatig kijken.

Vind het er trouwens wel aardig uitzien :)
 
Is merk A nu echt zoveel beter dan merk B ??
1 vraagteken lijkt me genoeg.

Moet ik nu de goedkoopste of juist de duurste kopen ?
dit doe je vaker: er moet geen spatie voor het vraagteken. Alleen erna.

Hoe goed of slecht zijn 'onbekende merken' ?
het aanhalingsteken moet achter het vraagteken.

Talk here about Memory and Cases
Memory and Cases? Vreemde combinatie. Ik zou geheugen bij CPU en mobo zetten en cases bij casemodding.

En dan ben ik benieuwd waarom je forum in het engels is terwijl er in het nederlands gepost wordt...
 
En dan ben ik benieuwd waarom je forum in het engels is terwijl er in het nederlands gepost wordt...
Zeker als je de taal voor geen meter begrijpt. De Nederlandse trouwens ook niet.
Helemaal gelijk meelman
[edit]En jij ook helemaal gelijk buffy[/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan