forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilselostfan

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Wie weet waar ik een forum kan aanmaken waarbij ik ook subboards kan aanmaken?
Het zou fijn zijn als het er professioneel uitziet maar dat hoeft niet.
En nog 1 vraagje, waar is dit forum bij aangemaakt?

Het meestegebruikte gratis forumsoftware is PHPBB. Je moet het forum wel zelf hosten met PHP en een SQL-database.
De software van dit forum is vBulletin, versie 3.5.4. Dat is (denk ik) het meestegebruikte betaalde forumsoftware.

Om phpBB of een ander forum op je website te draaien moet je webaccount wel php ondersteunen.

ik zoek eigenlijke en forum, waar subboards bij kunnen, en dat gratis is!
Ik wil dus niks ervoor betalen, maar er moeten wel subboards bij kunnen!
Wie kan mij helpen?

ik heb al een forum aangemaakt bij takeforum.com maar daar lukt het mij geen subboard aan te maken! Misschien kan dit wel maar ik weet niet hoe. Wie weet dit?

Laatst bewerkt:
ik heb me er bij aangemeld, maar heb nog steeds geen email gehad van aanmelding voltooid en wat je wachtwoord en dergelijke is. ( tis al meer dan een week geleden) Misschien is een ander forum een optie?

wie weet waar ik een forum ( gratis ) kan aanmaken, waarbij je ook sub-boards kan maken?

ik heb hem geprobeerd. maar ik zie nergens een optie waar ik sub-boards kan maken. Misschien is het er wel, maar dan weet ik niet hoe ik het moet maken!

Wie kan mij helpen? En kan dit niet, wie weet er dan wel waar ik een gratis forum kan aanmaken waarbij ik WEL Sub-boards kan maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan