forumlier op meerder pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyWarrior

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Hoe kan ik het makkelijkste een formulier maken dat verdeelt is over meerdere pagina's ?

Meer uitleg graag? Ik, en ik denk meer mensen, begrijpen niet precies wat je bedoelt. Wat wil je er bijvoorbeeld mee doen? Wat bedoel je met meerdere pagina's?
Wat is de bedoeling?

Olav

Sorry, ik heb dus een lijst met producten. Die zijn verdeelt per categorie. Elke category op een nieuwe pagina. Het is dus de bedoeling dat achter de producten deze aangevinkt kunnen worden om dit daarna te versturen voor een offerte. Het is dus geen webwinkel. En dan uiteindelijk een 'verzendpagina' waar alle gegevens tegelijk worden verzonden, dus alle dingen die aangevinkt zijn.

Ik zal zeggen, als ik zo de vraag zie, dat het makkelijkste is om het in PHP te doen... daarmee kan je gegevens in een sessie doorsturen naar volgende pagina's.
Waarnaar toe wil je die versturen?
Het is mogelijk om dit per email naar een specifiek adres te laten sturen. Het is mogelijk om dit in een database op te slaan of beide.

Olav

Laatst bewerkt:
Als het verzonden kan worden per e-mail is het ok.
Ik ben alleen niet bekend met php. Hoe moet ik dit doen, of waar kan ik vinden hoe ik dit moet doen ?

Geplaatst door SkyWarrior
Als het verzonden kan worden per e-mail is het ok.
Ik ben alleen niet bekend met php. Hoe moet ik dit doen, of waar kan ik vinden hoe ik dit moet doen ?

Als je php niet kent kan dit inderdaad wat ingewikkeld zijn.
Begin eens te lezen op deze pagina met de php tutorials (onder aan de pagina) over
- Sessions
- Mailen
Hopelijk heb je er wat aan.

Groeten,
Olav

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik ga eens kijken of ik er een beetje uit ga komen met PHP.

Okidoki,
als je er niet uit komt, laat het dan maar weten. Dan zal ik eens mee helpen met puzzelen :) :thumb:

Groeten,
Olav

Snik, ik heb het voor elkaar een simpel mailformpje te maken, maar de werkt dus niet. Toen kwam ik erachter dat mijn host geen PHP ondersteund. (kan ie wel, maar dat moet ik gaan betalen)

Dus iemand nog een ander id zodat ik mijn formulier op meerdere pagina's voor elkaar kan krijgen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan