forward extern emailaccount naar exchange email account

Status
Niet open voor verdere reacties.

oghkru

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Heb een bedrijf dat als voorbeeld KDL heet, dit bedrijf heeft ook een ander bedrijf dat niets meer is als de volledige naam dus b.v. Karel De Lange. Nu wil ik de mail die naar info@kareldelange.nl gaat forwarden naar info@kdl.nl in Exhange 2003.

Hoe kan ik in dit geval een extern emailadres forwarden naar een exchange account. Zie wel dat ik contacten kan aanmaken binnen exchange maar dit is volgens mij om de mail naar dit contact door te sturen en in mijn geval is het dus precies andersom. Ik wil een extern emailadres (info@kareldelange.nl) laten forwarden naar info@kdl.nl waarvan dus de laatste en exchange account is.

Hoe kan ik dit doen??

Je kunt binnen exchange ook het extra domein gewoon koppelen. Iedereen krijgt dan eigenlijk 2 emailadressen. Het eerste adres blijft dan hun primaire emailadres en email vanuit hun account verstuurd heeft ook dit adres als afzender. Op deze manier hoef je niet voor iedereen afzonderlijk een emailadres aan te maken en te beheren

Mod edit
Vraag verplaatst naar een meer voor de hand liggende sectie.

exchange email

Bedankt voor je reactie!! Had eigenlijk min of meer al begrepen dat dit de enige professionele manier was. Beide hebben dezelfde provider dus dat zou moeten lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan