Forward naar vorige pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

lerrie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Hoe kan ik, dmv een javascript ervoor zorgen dat een pagina op een in te stellen tijd (bijv. 3 seconden) door wordt gestuurd naar de vorige pagina waar de gebruiker vandaag kwam. Dus bijv. na het invullen van een contact formulier dat er eerst een scherm met - Verstuurd - ofzo komt en dat die pagine de gebruiker na 3 seconden terug stuurd naar de pagina van waar het formulier is verzonden.

Dus niet met REDIRECT want dan staan alle ingevoerde gegevens er nog.

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Groeten

De locatie van het huidige document veranderen naar een andere pagina? Hier werkt het, alle input velden worden leeggegooid.

HTML:
<input type="button" onclick="document.location = 'pagina.html'" value="Terug" />

Of kijk anders even hier, ze hebben het opgelost met:

[js]onload="form.myform.reset();"[/js]

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord! Het probleem is dat als ik een script wil die werk voor elke pagina en niet doorverwijst naar een gewone pagina. Als er een formulier is ingevult, maakt niet uit waar op de website, wordt men eerst naar een redirect pagina gestuurd waar op staat dat de mail verzonden is. Op deze pagina wil ik een script die de gebruiker na een paar seconden door stuurt naar de vorige pagine (dus niet terug sturen, maar door sturen).

Groeten

ze hebben het opgelost met:

[js]onload="form.myform.reset();"[/js]

Hoe zou ik dit toe kunnen passen? Moet dat op de redirect page of op de pagine waar het formulier staat. Plus wat als er meerdere formulieren op 1 pagina staan. Hoe zorg ik er dan voor de beide leeg zijn?

Okee, zet dit scriptje in je HTML pagina en het moet werken ;)

[js]<script type="text/javascript">
setTimeout(function(){window.location = document.referrer;}, 3000);
</script>[/js]

Na 3 seconden naar de vorige pagina, en de forms zijn ge-reset.

Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan