• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foto aan een cel hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurjen65

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2011
Heb een voorbeeld bijgevoegd Bekijk bijlage voorbeeld schade.xls

ik heb een blad heb met diverse foto's
op een anderwerk blad in het zelfde document wil als een soort hyperlink en bepalde foto hangen.
Dus niet de foto pagina maar een fot van die pagina.
Kan dit??
groetjes Jurjen

Laatst bewerkt:
zonder voorbeeld bestand kan het niet, en je zal nog meer informatie in je voorbeeld moeten geven.

Als je veel fotos hebt kan je deze beter op je harde schijf opslaan in een aparte directory en vandaar ophalen, vele fotos in je bestand gaat de werking van je bestand vertragen.

oke jean paul
apart opslaan zal wel gaan, maar kun je dan 1 foto inbeeld krijgen of moet je dan voor elke foto een map maken en dan met een hyperlink naar die foto gaan.
Het gaat er namelijk om dat er een foto gemaakt word van een lak schade,door de spuiter.
iemand anders moet aan de hand van dat bestand de leverancier hier op aan spreken, dus als er een ja achter staat wil ik graag dat je daar op klikt en dan de juiste foto in beeld krijgt.
ik hoop dat je mij kunt helpen.

Eerst moet je een map maken waar je alle foto's in plaats, bezorg me het volledige Path, in plaats van ja in de cel te zetten zet je er de naam van de foto in , als je dan op de cel staat verschijnt de foto, kan je me die foto's die je in bestand heb staan apart mee sturen, dan pas kan ik je voorbeeld afmaken.

Zo zou het kunnen uitzien, zet de 3 bijgevoegde foto's in map C:\Schade

Bijlagen

• voorbeeld schade(jp).xls
    voorbeeld schade(jp).xls
    187 KB · Weergaven: 68
  • Dsc0001.jpg
    Dsc0001.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 48
  • Dsc0002.jpg
    Dsc0002.jpg
    44 KB · Weergaven: 50
  • Dsc0020.jpg