Foto bestanden laden van camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik weet niet of het hier moet maar dan zie ik het wel.
Ik sluit mijn fotocamera altijd aan de laptop met een meegeleverde usb kabel en dan komt er altijd een schermpje van foto's ontladen.
Ik doe dat standaard met Windows.
Tenminste deed want nu komt dat schermpje niet meer en moet ik naar de schijf en dan de map met de foto's op de camera opzoeken en knippen en plakken in het fotoalbum.
Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dit weer automatisch kan laten doen als ik de camera aansluit? De foto's kwamen dan altijd in een map met de datum als naam in het fotoalbum.
Ik heb al gezocht maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen.
 
:) Misschien zijn instellingen van je foto-camera verandert ??
die moet je normaal ( bij camera instellingen ! ) verbinding's instellingen op jouw foto-camera instellen op de modus "Autom." of "Mass Storage" doen ....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
:d Of je ook bij windows automatisch afspelen, .... instelingen nakijken moet ?? :)
2vvnu34.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij afbeelding staat ingevuld dat het met Windows moet worden uitgevoerd. Maar het apparaat toevoegen gaat niet want de camera wordt niet meer als camera gezien alleen als extra schijf

Ik heb nog 2 keer geporbeerd dmv. rechts klikken op de schijf(fotocamera dus) en geklikt op automatisch afspelen openen en weer 2x aangevinkt afbeeldingen met Windows maar het helpt niets.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan