foto bij tekst printen op gewoon papier, wordt dat wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
237
Voor een sollicitatie wil ik bij mijn curriculum vitae een fotootje invoegen.
Ik heb nog geen fotoprinter en wil deze nu dan toch maar eens gaan aanschaffen (b.t.w. zou de printer die de Aldi morgen heeft wat zijn?) maar...:
pakt dat enigszins fatsoenlijk uit op gewoon papier (goede kwaliteit, dat wel) of moet dat dan per se fotopapier zijn?
Ik vind het namelijk weer niet mooi om m'n c.v. op fotopapier te printen. :-(
De foto waaruit ik een selectie wil snijden is van goede kwaliteit, ± 500 Kb.
Advies welkom! :)

Pandora
 
Het hangt een beetje van je printer af, maar over het algemeen moet je voor een cv een eind komen hoor. Verwacht geen haarscherp beeld, maar ik zie zelf vaak genoeg cv's voorbijkomen met een ingescand fotootje erop. Prima te doen. Maar de beste manier om erachter te komen is natuurlijk door het gewoon ff te testen!
 
Razendsnel al weer een antwoord! :)

Bedankt Verhoog, alleen het ' gewoon even testen' zou idd van toepassing zijn als ik al een fotoprinter had, maar die moet ik nu net nog aanschaffen.
En eigenlijk speciaal voor dit doel dus wil ik graag wat meer zekerheid omtrent de kans van slagen...!
Vandaar ook graag nog tips betreffende welke printer dit goed aankan, en oh ja, mijn budget houdt bij 150,- echt wel op hoor.....:-(
Groetjes,

Pandora
 
Ik heb even naar die Aldiprinter gekeken.
Daar kun je hele mooie foto's mee printen en dat hoeft echt niet op fotopapapier.

TIP: Als je wat steviger gewoon papier neemt (120 grams is prima) en je laat de foto afdrukken op dat papier met de instelling Inktjet papier - beste kwaliteit dan ziet dat er heel behoorlijk uit. Wel scannen met een resolutie van 200 of evt. 300 dpi. dan gaat dat helemaal in orde komen.

grt.

Martin
 
Hoi,

In de Computer totaal van deze maand staat een test van printers. de duurste is 129 Euro.
De winaar uit die test is de Canon Bubblejet i445 (kost 109 Euro). Hieronder een citaat uit het artikel:

_________

Canon is de absolute winaar van deze test. Met of zonder gescheiden inkttanks leveren deze printers de beste afdrukkwaliteit. Ze deden dat met een fabuleuze snelheid tegen een acceptabele prijs.
Daarvoor krijgen beide printers ons keurmerk: Best getest.

_________

Bron: Computer Totaal Jaargang 12 Nummer 12 December 2003 (blz 30)

Je blijft dus binnen je budget Pandora.

Hopelijk heb je wat aan deze info.

Groeten Daan
 
Bedankt Daan, en dan te bedenken dat

de ComputerTotaal hier al zeker een week op m'n bureau ligt, nog niet eens naar gekeken!
En Canon is nog altijd m'n favoriete merk printer, ik heb hier nog steeds een canon bj-30 in gebruik, ik denk al bijna 10 jaar oud en nog steeds perfect, een echt trouw werkpaardje!
Ik ga nu gelijk even het artikel lezen :)

Pandora
 
Krijg nou wat.....! :-(

Mijn ComputerTotaal begint op bladzijde 37, er missen 36 pagina's, foutje!
Kan ik het nog niet lezen....
Morgen gelijk even HCC bellen!

Pandora
 
Re: Krijg nou wat.....! :-(

Geplaatst door pandora
Mijn ComputerTotaal begint op bladzijde 37, er missen 36 pagina's, foutje!
Kan ik het nog niet lezen....
Morgen gelijk even HCC bellen!

Pandora

LOL !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan