Goedemorgen iedereen. Er zijn op het internet een aantal relatief leuke programma's te vinden die doen wat ik wil, maar geen enkele is fatsoenlijk aan te passen, of doet ECHT wat ik er van verwacht. Daarom nog maar eens voor de moeilijkste weg gekozen. Bovendien ben ik overtuigd dat het een nuttige oefening kan zijn voor meer mensen.
Uiteraard stoot je dan met beperkte VBA kennis meteen op problemen. Kortom:
ik krijg mijn foto's niet geladen.
De bedoeling is dat ik alle foto's op mijn HD, momenteel een 1000-tal (1036 om precies te zijn) eens mooi kan ordenen. Ik heb nog veel meer foto's, die ik allemaal zou willen toevoegen, maar pas nadat ik deze op orde heb.
Eerst wil ik de foto's allemaal toevoegen, dan wil ik de "eigenschappen" toevoegen en dan wil ik via query's eindelijk een overzicht scheppen.
Uiteraard stoot je dan met beperkte VBA kennis meteen op problemen. Kortom:
ik krijg mijn foto's niet geladen.
De bedoeling is dat ik alle foto's op mijn HD, momenteel een 1000-tal (1036 om precies te zijn) eens mooi kan ordenen. Ik heb nog veel meer foto's, die ik allemaal zou willen toevoegen, maar pas nadat ik deze op orde heb.
Eerst wil ik de foto's allemaal toevoegen, dan wil ik de "eigenschappen" toevoegen en dan wil ik via query's eindelijk een overzicht scheppen.