foto door beeld laten bewegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbeersma

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2016
Ik weet niet zeker of ik dit topic in de goede sectie plaats, excuses als dat niet zo is.
Ik heb in Photoshop een panoramafoto gemaakt die 360 graden rondloopt. Nu wil ik graag weten hoe ik die foto bovenaan mijn beeldscherm langzaam door het beeld kan laten schuiven. Iemand een idee?
Bij voorbaat dank,
vriendelijk groeten, Gerard.

Je geeft veel te weinig informatie; wil je de foto als screensaver gebruiken? Als bureaublad? In een PowerPoint presentatie? (Dat laatste zou nog wel kunnen)

Dat komt omdat ik te weinig computerervaring heb om te weten welke informatie ik moet geven. Ik vind het in elk geval leuk de foto in een Powerpointpresentatie te kunnen gebruiken, en ik wil ook graag weten of zoiets op een website gebruikt kan worden. Dat laatste hoef ik dan niet zelf te doen, dus je hoeft daar geen technische details over te geven.
Dankjewel en groeten,
Gerard

dwaalfilm.eu

Die site dwaalfilm.eu kende ik niet en is inderdaad erg mooi. Leuk ook om aandachtspunten ónderweg' te kunnen aanklikken en extra informatie te krijgen. Bedankt!

Ja die dwaalfilm.eu is inderdaad vet he. Er zijn ook tientalle fimpjes en nog heel veel meer. geniet ervan. Ik schilder veel en zoek daar vaak inspiratie. Maar dat terzijde.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan