csshunter
Meubilair
- Lid geworden
- 4 aug 2009
Dit is een vervolg op het topic "Dreamweaver/een afbeelding vergroten bij mouseover of mouseclick", waarvoor ik hier op het forum een suggestie deed (dit voorbeeld, met deze toelichting).
Via de privé-mail kreeg ik de volgende vraag binnen:
[/edit]
Met vriendelijke groet,
CSShunter
Via de privé-mail kreeg ik de volgende vraag binnen:
Als ik het hier in het openbaar beantwoord, kunnen anderen er misschien ook iets aan hebben, want:Hallo,
Met belangstelling heb ik het forumartikel (...) gelezen over het afbeelden van vergrote plaatjes zonder dat allemaal -per foto- afzonderlijk te moeten gaan aanroepen/programmeren.
Nu is het dat ik door iemand ben gevraagd met iets soortgelijks te helpen, maar ik heb ook absoluut geen zin om van 500 foto's dat per foto afzonderlijk te programmeren.
Mijn vraag is dus concreet: mag ik voor die mensen -die ik help- dat scriptje ook gebruiken en zoja, waar kan ik hem downloaden.
Ik hoor het graag en bij voorbaat al mijn dank.
Grtzzzz
- Het script heeft een zg. "Creative Commons licentie" en mag zonder meer door iedereen gebruikt worden (de voorwaarden staan in het script zelf).
- Het script is natuurlijk via de genoemde voorbeeld-pagina te downloaden, maar dat was toegesneden op een concreet geval.
- Voor algemeen gebruik is een universeel script handiger,
dat binnenkort mijn fabriekje zal verlaten.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
Laatst bewerkt: