foto gallerij op website

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan wel de pro versie of niet?

maar is er ook een andere versie? ik heb geen zin om 45 euro te betalen voor dat programma.

Laatst bewerkt:
ja zo te zien wel want er staat geen download link onderin :bron simpleviewer: "SimpleViewer-Pro supports advanced customization options, no download link, unlimited images and more"

met de gratis versie kun je ook gewoon een mooie gallery maken

Laatst bewerkt:
die is inderdaad mooi maar ik wil liever echt op de pagina zelf een grote foto en eronder thumbnails en vooruit en achteruit. meer niet.

kan dat?

Hoi MrHook,
Iets als je voorbeeld hoeft niet persé met flash, dat zou ook met javascript kunnen.

Je zou ook zoiets kunnen maken, maar ik begrijp dat je dat niet wilt.

Of zoiets, met dan een onclick="showMeBig()" functie op de afbeeldingen, waarmee een <div>'je elders op de pagina gevuld kan worden met de aangeklikte grote boy.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

die laatste is misschien wel een optie. maar ik vond een video op youtube en dat leek me wel wat maar ik kan niks vinden hoe het moet en ik kan de codes niet lezen.
http://www.youtube.com/watch?v=X_bhS6rfCHY
weet iemand misschien hoe dat moet?
en bij die laatste van csshunter kan ik er dan ook een soort strip onder doen met kleine thumnails. dat ik die aanklik en dat die dan groot word?

Hoi MrHook,
Bij die laatste van csshunter kan ik er dan ook een soort strip onder doen met kleine thumbnails. dat ik die aanklik en dat die dan groot word?
Ja, dat zou moeten kunnen.
- - - - -
De YouTube gaat over een actionscript in Flash; met de video op fullscreen en een beetje moeite (en de pauzeknop) valt nog wel wat van de code te ontcijferen. Je hebt er wel het programma Adobe Flash Professional CS5 of zoiets voor nodig (met alleen de Flash Viewer gaat het niet).
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Hallo,

Met die svbuilder gaat het wel maar dan moet je wel een betaalde hebben voor een goed effect en zonder reclame enzo.

maar ik dacht is: ik ik nou een soort balk maak met foto's die ik dan volgende kan doen. alleen een soort filmstrip dan en dan met een soort 'showbig' die foto erboven in het groot krijg.

kan dat niet?

Gr,
Mrhook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan