Foto Gallery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Hallo beste mensen,

Ik heb een site waar ik graag foto's op wil plaatsen. Het moet GEEN foto slide show zijn want die heb ik wel! Ik wil graag dat je eerste de foto's in het klein ziet, en dat je er op kunt klikken en je ze in het groot ziet, het liefst nog op de zelfde pagina. Ook wil ik graag dat wanneer je er op klikt, en ze dus groot worden, dat ik zelf in het scriptje in kan stellen hoe groot ze worden. Want de volledige foto is namelijk te groot! Ik hoop dat jullie een makkelijk scripjte voor mij kunnen bedenken/weten.

Alvast bedankt.

Groeten Bertal Lunenborg

Kijk eens hier
en dan bij javascripts

Hoi,

Ja, je ontdekt het vanzelf als je het - gratis - programma download en uitprobeert.
Ook kan je het 'Picasa' logo uit het resultaat verwijderen (wat ik dus in het voorbeeld niet heb gedaan ....) of vervangen, door het bestandje 'logo.gif' te verwijderen of een ander gifje met die naam in de resultaatmap te zetten

Nog even een vraagje, hoe werkt dat picassa precies? ik snap er niks van...

thumbnails

Op deze site vind je inderdaad alle nodige uitleg en verschillende voorbeelden om bij het aanklikken van 'thumbnails' of verkleinde afbeeldingen een vergroting (= de originele afbeelding) ervan te tonen.
Gebruik Picasa niet, want dit programma plaatst jouw PC vol (verborgen) mappen met data die enorm veel ruimte in beslag nemen.

Op deze site vind je inderdaad alle nodige uitleg en verschillende voorbeelden om bij het aanklikken van 'thumbnails' of verkleinde afbeeldingen een vergroting (= de originele afbeelding) ervan te tonen.
Gebruik Picasa niet, want dit programma plaatst jouw PC vol (verborgen) mappen met data die enorm veel ruimte in beslag nemen.

om de ruimte gaat het me niet zo, ik heb genoeg ruimte;) Ik vind het een mega handig programma en ben zeker van plan hem volop te gebruiken.
Bedankt allemaal.

Groeten Bertal

welkom bij Helpmij.nl

Uit de forum regels: Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld

daarom voorzien van een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan