• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foto invoeren met formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

reko3475

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
Hallo

Wie kan mij helpen

in een excel workbook wil ik als ik een artikel nummer invoer in sheet 1 dat er ook automatisch een foto wordt ingevoerd vanuit een andere sheet

dit moet zonder vba opgebouwd worden.

Wie kan helpen

Ik heb een voorbeeld bestand bijgevoegd
Bekijk bijlage Book3.xlsx

Rebmog

Thanks voor de snelle reactie, werkt.

Echter hoe zet ik dit over naar mijn uiteindelijke bestand, ik vermoed :) dat hier nog iets achter zit van formules

De werkwijze is redelijk eenvoudig. Ik heb een plaatje op de sheet gezet en dit gekoppeld aan een benoemd bereik. Dit benoemd bereik bestaat uit een formule waarmee de juiste foto gevonden wordt. Deze constructie zorgt ervoor dat de juiste foto wordt getoond.

Ik weet niet wat ik fout doe maar mijn lukt het niet

Als ik op internet zoek zie ik dat er add-ins worden geselecteerd die echter niet in mijn balk staan
ik kan ze ook niet toevoegen

ik gebruik office 2010

Ik kan van hier niet zien wat je fout doet, maar het heeft in ieder geval niets met addins te maken. Je hoeft hiervoor dus geen addins te installeren. Het voorbeeld dat ik gemaakt heb maakt gebruik van normale Excel-functionaliteit. Dit werkt ook in Excel 2010.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan