foto kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

vivianca

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Goedemiddag ,ik heb een vraag ?

ik heb een paar maanden terug heb ik f10 ingedrukt, want pc deet raar ging van zelf uit, (nu nog) maar dat is de probleem niet ,al mijn fotos zijn weg .

weet jullie dat ik ze nog ergens kan vinden ?
of kan dat niet meer:confused:

alvast bedankt

Dat kan niet. Door dergelijk soort probleempjes ben je niet opeens allerlei data kwijt. Die moet er gewoon nog zijn. Ga eens goed zoeken.

Wat betreft het uitvallen van de pc.... heb je enig idee wat dat zou kunnen veroorzaken? Gebeurt het bij specifieke toepassingen of omstandigheden? (zware toepasstingen ofzo?)

okey ik heb me gek gezocht ,heb recover my file gedownload help ook niet

de bestand op sporen van de pc ook niet,maar ik zie de nammen van de bestand wel verbij vliegen ?
als ik op twee site tegelijk ben uitvallen van de pc.... en soms als ik het aan wil doen gaat de pc wel aan maar na twee minuut weer uit, en dan weer aan van zelf .

Laatst bewerkt:
als de bestanden echt weg zijn (maar nogmaals.... dat komt echt niet door die "F10" actie zou je ze misschien nog kunnen terugvinden met bijvoorbeeld recuva (waarom moet je daarvoor betalen dan? Is gewoon gratis hoor... http://www.piriform.com/recuva

Kijk... bestanden die je "verwijderd" zijn, in tegenstelling van wat je misschien denk, niet weg. Ze blijven gewoon op de harde schijf staan. Wat er gebeurt, is dat de schijfruimte die ze innemen, door het besturingssysteem worden gemarkeerd als "overschrijfbaar".
Programaatjes als Recuva doen niets meer of minder dan bestanden met dergelijke markeringen opsporen.
Zolang er geen nieuwe data op de schijf wordt bijgeschreven, is er niks aan hand. Hoe langer je wacht met een poging tot herstellen van verwijderde data, hoe groter het risico wordt dat de data overschreven wordt. Gezien dat het al een aantal weken geleden is, maar ik me zorgen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan