foto laad ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmimmy

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Ik heb win xp pro en die leest van mijn nikon camera vlot en goed de foto's in. Nu heb ik een nieuwe printer gekocht, een hp 1315. Daarvan de bijgleverde software geinstalleerd en nu is er zo'n onhandig programma geinstalleerd dat xp ahw 'overruled' en mijn foto;s uit de canon plukt. Hier was ik eht niet mee eens, en heb geprobeerd de software eruit te halen... maar niks! Handmatig, via systeemherstel, ik blijf ide #$%^& hp software krijgen. Inmiddels is mijn compzo over de rooie dattie ook via dat programma de foto's niet meer leest. En nu? Hullup:(

- Shift indrukken(ingedrukt houden)
- Rechtermuisknop op de foto
- Openen met
- Programma uit de lijst kiezen

Geplaatst door killermenace
- Shift indrukken(ingedrukt houden)
- Rechtermuisknop op de foto
- Openen met
- Programma uit de lijst kiezen

En vinkje zetten bij: 'dit programma altijd gebruiken.....'

Hallo,

nee nee dat is niet het probleem. Was het maar zo simpel! Het gaat om het LADEN van de foto's vanuit de camera. Dit kan ik nu helemaal niet meer. De comp zoekt naar een of ander hp programma terwijl xp zelf foto's uit camera's kan plukken en dat vond ik een fijn programma. (zgn. plug and play camera) Ik krijg nu zelfs bij het opstarten allerlei hp **** en er wordt gevraagd om windows installer cd's enz enz, heel vervelend allemaal. Ik wil terug naar de oude situatie mar hoe? Moet ik mijn printer de-installeren?
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan