Foto Leeuwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slauerhoff

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007

Wat vinden jullie hier van? Genomen in Leeuwarden. Ik vind zelf dat het een beetje verknoeid wordt door de auto's en de mensen onder in het beeld. Ik heb geprobeerd om de objecten met een trial versie van PSP te verwijderen maar dat lukt niet goed. Verder heb ik hem wat opgepimpt met Picasa ... De gebouwen zijn in werkelijkheid grijs .. Toestel: Samsung Digimax L70.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat de oorspronkelijke kleuren een mooiere foto geven. Nu klopt het niet, waar maar iets van blauw in zit wordt te duidelijk opgelicht.

Bedankt voor je reactie. Je ziet idd dat het onnatuurlijk is, maar dat kan je mooi vinden of of niet. Maar dat wordt een moeilijke discussie. Het gaat mij er ook om hoe de compositie wordt beoordeeld. ;)

Ik had wat minder van de weg genomen(meer lucht) en gewacht tot die groep mensen weg waren.

Ja, ben ik met je eens. Bedankt voor de tip en voor je moeite voor het nemen van de foto van de muur .. :thumb:

Je link werkt niet, krijg een 404 error. Als ik het laatste gedeelte weglaat, kom ik wel bij je album terecht. Bij "Poezen" zitten een aantal hele mooie.:thumb:

Laatst bewerkt:
Je link werkt niet, krijg een 404 error. Als ik het laatste gedeelte weglaat, kom ik wel bij je album terecht. Bij "Poezen" zitten een aantal hele mooie.:thumb:

Goed dat je me er op wijst. Zag het ook. De link is (dus) deze: http://picasaweb.google.nl/waslander.jan

Maar erg bedankt voor je reactie. Ik vond sommige poezenfoto's zelf ook wel erg mooi. Maar dat zeg je natuurlijk niet zo gauw van je zelf he. Je hoort nog van me hoe het afloopt met die camera (tonvorming ..) .. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan