foto ontvangen via bluetooth...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Ik heb van mijn zus een foto, die zij gemaakt had met haar telefooncamera, ontvangen via bluetooth. Dat is allemaal goed gegaan, maar nu wil ik die foto openen en dan geeft mijn mobiel (met camera) aan dat ie de foto niet kan openen: "inhoud wordt niet ondersteund".

Mijn mobiel maakt .jpg en de hare ook. Het bestand is 2016kb. Ik heb in mijn mobiel een microSD kaart van 2gb.

Ik heb nog een ruimte van 1.8 gb.

Waarom opent mijn mobiel die foto niet?

re afbeelding op gsm platsen

een telfoon opent enkele bestand types niet

Mijn telefoon is een samsung deze opent BMP bestanden niet .
al de rest van de bestanden is ondersteund maar je zet je afbeeldingen anders best in een .GIF indeling dit is een standaard afbeelding formaat gemaakt voor wesites en telefoon gif word wel weining gebruikt maar is ook het kleinst en best voor op een telefoon te zetten

GTZ

Ja maar, de telefoon - een samsung j150 - , slaat het toch zelf op als een jpg-bestand??
Ik kan daar toch niets aan veranderen??

Ik heb trouwens wel een foto die ik met mijn toestel gemaakt had, naar die van mijn man gestuurd, via bluetooth en dat is wel gelukt...dus een beetje vreemd is het wel.

re

Ja maar, de telefoon - een samsung j150 - , slaat het toch zelf op als een jpg-bestand??
Ik kan daar toch niets aan veranderen??

Ik heb trouwens wel een foto die ik met mijn toestel gemaakt had, naar die van mijn man gestuurd, via bluetooth en dat is wel gelukt...dus een beetje vreemd is het wel.

ja toch ligt aan de indeling hoor je kan je bestand (als een blutooth dongle hebt ->stick )
naar je pc versturen dan opslaan als gif en dan terug verzenden naar de telefoon dit is echter de enige oplossing wan in je telefoon instellingen van afbeeldingen kan je niet wijzigen jammer genoeg of het moet al een smartphone zijn

Jammer genoeg lukt dit ook niet.

Ik heb hem veranderd in .gif, hij is zelfs 4621kb groot, dus nog meer als de .jpg (2016kb).
Heen en weer gestuurd van pc naar mijn mobiel, maarre....niks hoor, hij opent hem nog steeds niet, ik krijg dezelfde melding... op mijn pc krijg ik de foto wèl te zien.....(aaah, m'n nichtjes...)

re

Jammer genoeg lukt dit ook niet.

Ik heb hem veranderd in .gif, hij is zelfs 4621kb groot, dus nog meer als de .jpg (2016kb).
Heen en weer gestuurd van pc naar mijn mobiel, maarre....niks hoor, hij opent hem nog steeds niet, ik krijg dezelfde melding... op mijn pc krijg ik de foto wèl te zien.....(aaah, m'n nichtjes...)

dan contacteer je best es de winkel waar je het toestel hebt gekocht er zal wss een fout in de software zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan