foto op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Weet iemand waar kan ik de achtergrond foto's, -plaatjes op bureaublad die in "de eigenschappen voor Beeldscherm" staan terug vinden kan vinden in de mappen van Windows XP.
Een en ander om foto te wijzigen en/of te verwijderen.

bvd Jan
 
Hallo Schul,

Het gaat zo doe: bureaublad -> eigenschappen -> tab bureaublad -> en dan rechts op je muisknop.
 
Hallo Schul,

Het gaat zo doe: bureaublad -> eigenschappen -> tab bureaublad -> en dan rechts op je muisknop.

Helaas zo werk het niet als ik op tabblad van bureaublad rechts of links klikt gebeurd er niets . Wel bij de foto dan krijg ik een ballonnetje met de tekst 'Wat is dit'
In verkenner moet toch wel een map bestaan waar die foto's opgeslagen staan?
 
Ga naar je afbeeldingen: selecteer afbeelding
-rechtmuisknop
-gebruiken als achtergrond

Olivier ;)
 
Is deze map niet C:\Windows\Web\

Anders: uitvoeren: %windir%\web

(is bij vista en verder wel zo)
 
Bedankt voor de aanwijzing om de foto' -plaatjes zijn terug te kunnen vinden. Bij - Windows/Wallpaper/- heb ik diverse achtergrond foto's, -plaatjes terug gevonden.

Via - zoeken- met de naam van de foto heb ik in bestand -Windows/ - ook de andere foto's terug gevonden.

Er is nog één plaatje die ik nog niet kan localiseren. De naam is Internet Explorer Wallpaper (het is een onogelijk plaatje)
Via -Zoeken- kan het plaatje Internet Explorer Wallpaper niet terug gevonden worden, ook niet met "Internet Explorer Wallpaper". Is er nog een andere manier om dit plaatje te localiseren om te verwijderen.

bvd Jan
 
Deze zit in:
C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Internet Explorer Wallpaper.bmp
 
Deze zit in:
C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Internet Explorer Wallpaper.bmp

Bedankt dit is hem.
Ik wel benieuwd hoe je dit weet?

In ieder geval bedankt voor het antwoord.

vr.gr. Jan
 
Domweg testen.
In XP een achtergrond maken vanuit Internet Explorer.
Vervolgens naar de beeldscherm eigenschappen, bureaublad.
Hier staat het plaatje al geselecteerd en via de knop 'bladeren' zie je de locatie.

Als je vraag hiermee beantwoord is, wil je deze dan op opgelost zetten?
Dit kan door bovenin deze pagina te klikken op 'zet status opgelost', of door hier te klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan