foto op maat 10x15

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hallo
Ik zoek een programma dat een foto op de maat 10x15 maakt ,liefst met een druk op de knop dat ie de foto zelf aanpast.
Met photoshop en photo impact kan ik wel maten aan passen maar niet op 10x15 want dan passen die programma's de maten aan naar eigen formaat wat niet klopt.
Ik heb ooit een programmaatje gehad die ik gewoon op 10x15 kon zetten,die paste de foto aan en het klopte precies,en kon ik hem ook zo printen,maar ik weet niet meer hoe dat heet.
en kan het nergens meer terug vinden.
wie helpt bedankt alvast.

Laatst bewerkt:
Hallo, misschien met windows foto viewer, dat is een onderdeel van win XP dacht ik, easy pfotoprint plus,
Succes Fred......

kan j pixresizer niet gebruiken? zo kan je toch je foto vervormen tot 10 bij 15?

Geplaatst door Freakiej
kan j pixresizer niet gebruiken? zo kan je toch je foto vervormen tot 10 bij 15?

probeer het maar als je 10 invult word het andere formaat 7
en als je het andere formaat 15 invult word het eerst 22
dus ik snap het niet dit doet photoshop ook zo

Geplaatst door vanschagen
probeer het maar als je 10 invult word het andere formaat 7
en als je het andere formaat 15 invult word het eerst 22
dus ik snap het niet dit doet photoshop ook zo
Dan moet je het vinkje bij Preserve aspect ratio ofwel Lengte-/breedteverhouding behouden weghalen.
Dan kun je bij lengte en breedte invullen wat je wilt.
Je foto's worden dan wel vervormd als ze geen lengte-/breedteverhouding van 2:3 hebben.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Dan moet je het vinkje bij Preserve aspect ratio ofwel Lengte/breedteverhouding behouden weghalen.
Dan kun je bij lengte en breedte invullen wat je wilt.
Je foto's worden dan wel vervormd als ze geen lengte/breedteverhouding van 2:3 hebben.

Guus.

bedankt is opgelost hiermee:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan