Foto op Siemens MC60

Status
Niet open voor verdere reacties.

mosoijo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Hallo,
ik heb een Siemens MC60 waar een paar foto's op staan die ik heel graag bewaren wil.

Op Ebay een DATAKABEL USB Kabel Siemens C60 C62 CF62 M55 MC60 + CD gekocht
en Mobile Phone Manager geinstalleerd. Ik kreeg alleen de melding:
Geen mobiele telefoon aangesloten.

Is er iemand die mij helpen kan?

Welkom,

Ik heb jouw vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet toegestaan is om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamde het topic uit 2007 :)

Welkom op Helpmij.

Lees dit eens door. Hopenlijk heb je er wat aan.
Mocht je daar niet uit komen heb ik nog wel Siemens Data Suite (mogelijk alleen voor XP) voor je liggen. Ik zal dat dat weer voor je proberen te uploaden, want de linkjes in de bovenstaande post werken niet meer.

Succes ermee. :)

Frisian, bedankt voor je reactie.

Ik heb via Ebay een USB-datakabel Siemens C60 C62 CF62 M55 MC60 + CD aangeschaft,
de software Mobile Phone Manager v4.20.631.41.0.0 en de driver voor de datakabel
op mijn pc (met Windows XP) geïnstalleerd, de MC60 via de kabel aangesloten.
Maar de MPM herkent de MC60 niet, ik kan geen andere telefoonmodel kiezen.
Ligt het misschien aan de kabel of de driver voor de kabel?

Ik heb geen ervaring met Mobile Phone Manager, maar met de Data Suite van Siemens kun je onder opties een andere poort kiezen. Op die manier lukt het wel om de MC60 te herkennen.
Het is inmiddels verouderde software, dus een beetje lastig aan de praat te krijgen. Misschien is dit ook het geval met MPM?
Anyway, mocht het niet lukken met MPM, probeer dan eens Data Suite. Die heb ik even voor je op een filehoster gezet.

Succes ermee. :)

Frisian, bedankt!!!! :thumb: :d

Ben heel erg blij!! :D :D
Dank zij jouw heb ik de oude foto's op de MC60 toch kunnen redden.

Nogmaals, hartstikke bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan