Foto opslaan vanuit windows-viewer

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Via windows-viewer heb ik een foto gedraaid. Nu wil ik deze opslaan, dat doe ik dan door op de diskette te klikken. Ik krijg dan steeds de volgende melding:

"Kan het bestand niet op de opgegeven locatie opslaan. Zorg ervoor dat het bestand niet tegen schrijven is beveiligd en dat er voldoeende ruimte op het station vrij is voor het opslaan van de afbeelding. Kopieren naar is afgebroken."

Het bestand is niet tegen schrijven beveiligd. Op het station is 103 Mb vrij.

Wie weet de oplossing?

Het station kan nog steeds tegen schrijven beveiligd zijn natuurlijk. Als je het naar een SD-kaartje of iets dergelijks wil gooien, kan een heel klein schuivertje op de zijkant van de kaart al voor ellende zorgen. Dat is het toevallig niet?

Bedankt voor de reacties. Helaas is geen van tweeen de oplosssing. Ik kopieer naar een xd kaart, daarop zit geen beveiliging. En het is een jpg-foto.

De tweede link die ik gaf gaat niet alleen over TIFF-foto's maar beschrijft wel exact jouw probleem.

Je dient per e-mail een hotfix aan te vragen. Heb je dit al gedaan?

:mad:Ik heb per mail de hotfix aangevraagd en deze geinstalleerd. Gisteravond zijn er echter updates geinstalleerd van Windows. Als ik de hotfix wil installeren krijg ik de melding dat "setup heeft ontdekt dat de versie van het geinstalleerde servicepack nieuwer is dat de update die ik wil toepassen". Het probleem bestaat echter nog steeds

Weet hier verder niemand een antwoord op? de genoemde links bieden geen oplossing, helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan