Foto plaatsen bij een Outlook-contact lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Allemaal.

Microsoft Mail is nog verre van perfect, alhoewel ik het momenteel toch redelijk aan de gang heb.

Maar wanneer je een nieuw contact wilt invoegen kan dat, via internet naar Microsoft Webmail en dan een Submap aanleggen/maken

Persoonlijke gegevens invoegen lukt eveneens, behalve een Foto invoegen. Vroeger kon je gewoon een foto invoeren uit Afbeeldingen

Dat opzoeken kan nogsteeds, in een daarvoor bestemd schermpje, maar de desbetreffende Foto selecteren en daarmee plaatsen in het account lukt niet meer

Heeft iemand een idee, hoe ik dat zou kunnen doen?

MVG
Jan Filarski
 
Hallo Manamana

Zoals ik al eerder heb geschreven, ik heb tweepractisch gelijke computers met Win10 PRO 64-bits NL

Allebei met Win10 versie: 1511 En met besturingssysteem build: 10586.104

We hebben het dus over Microsoft Mail in Win10, waarbij het momenteel niet lukt op mijn hoofdcomputer om Afbeeldingen in de Persoonlijke mappen neer te zetten

Op mijn tweede systeem lukt het echter wel, om dus Afbeeldingen neer te zetten in de Persoonlijk mappen

Waar het verschillende gedrag uit voortkomt, is voor mij tot op heden onverklaarbaar.

Misschien heeft U of een van Uw collega's een tip.

MVG
Jan Filarski
 
in Onedrive zit ook een mailprogramma en dat is handig om ze vanuit je map daar naar toe te transporteren.

En je hebt dus twee praktisch gelijke computers. Dan zou het altijd moeten lukken om te versturen.
 
Hallo Manamana

Ik heb het voor elkaar, de afbeelding staat nu gewoon op het persoonaccount

Stom foutje, Ziggo eist dat je voor gebruikersnaam invult je emailadres, en dat had ik niet juist gedaan.

Een andere vraag kunt U misschien wel beantwoorden:

Wat zou de criteria wezen die Microsoft aanlegt om een Afbeelding bij een persoonsaccount te plaatsen ?

Nogmaals bedankt.

MVG
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan