foto plaatsen op buroblad lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
ja, dat is het precies,een foto plaatsen op het bureaublad lukt niet meer. als ik via de rechtermuisknop op eigenschappen druk, staat de foto er wel. maar niet op bureaublad, dat is hardblauw.

verder zijn er geen problemen met deze XP. wie heeft een tip?

Uh? Je zoekt de foto op in de map waar hij staat en dan klik je op de foto rechts en kiest voor "instellen als bureaublad achtergrond"of zoiets.
Werkt dat wel?

Hoe bedoel je foto plaatsen op je bureaublad? als extra schermpje? (met een X erboven dat je daar op klikt om het plaatje weg te krijgen?)

Kan je een screenshot laten zien?

( PrtSc knop op je bureaublad indrukken (zit naast je backspace knop), plakken in paint met CTRL + V. dan opslaan als een .JPEG afbeelding, dan op (bijvoorbeeld) Imageshack(klik) uploaden, dan het onderste linkje in het volgende scherm kopieeren en tussen
plakken. )

Denk dat TS gewoon een leuk plaatje wil als achtergrond hoor....

ja, ik snap het ook niet zo goed :confused:

een screenshot zou inderdaad handig zijn :thumb:

Dan weet ik al wat het is, Je plaatje die je op het achtergrond wil doen, die heb jij verwijdert waardoor je dus dat blauwe scherm hebt, omdat windows het plaatje niet meer kan vinden om te laten zien. dus het is simpel. je zoekt het plaatje op, zet het terug, drukt opnieuw met rechtermuis knop op het plaatje, vervolgens " Als achtergrond gebruiken " en tadaa je hebt geen blauw scherm meer

bedankt voor jullie reacties.

ik bedoel dat ik een foto - jpg bestandje - niet meer via ´wallpaper´kan gebruiken als achtergrond. als ik er een foto op wil zetten dan komt hij er niet op.

ik druk dus bij een jpg bestand rmknop op ´als bureaubladachtergrond gebruiken´, en dan gebeurt er niets. de achtergrond van bureaublad blijft blauw. een screenshot lijkt overbodig: mijn icoontjes staan op een blauwe achtergrond

ok, probeer dan eens het command sfc /scannow :thumb:

je gaat naar start - uitvoeren - typ cmd - enter - en dan doe je het command "sfc(spatie)/scannow" (zonder aanhalingstekens)

het is heel gek, wekenlang kon ik geen achtergrond erop krijgen, nu weer wel. zwarte kunst lijkt het wel.

bedankt voor je tip jelpot, ik heb het geprobeerd maar het was ineens niet meer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan