foto recover toch nog mislukt, lijkt althans.... I hope

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Kreeg van de weer een schrijffout op mn fotocard en deed niks meer, kon niks meer. Als je hem probeerde uit te lezen, wou ie alleen maar formatteren.
Ben ik niet voor een gat te vangen. CardRecovery gevonden en er overheen gejaagd, werden 425 jpgs gevonden en op de HD gezet, maar ziet dus geen moer. Waarvan 4 filmpjes.
Irfanview zegt: decode error, jpg datastream contains no image.
ACDSee zegt: the source data format is not recognized.
Is echt balen, dat ze weg zijn, ook al weet ik niet meer wat voor foto's het zijn.

M vr gr.
Carla

lol jij heb ook altijd wat he ;)
ik denk toch dat het einde verhaal is de data schijn corupt te wezen helaas.

lol?! wat je maar leuk vindt :(

Leuk ben je haha

Nu staat er inderdaad niks meer op die kaart, maar hopelijk kan er nog wat met die dingen die op de HD gezet zijn.

lol jij heb ook altijd wat he ;)
ik denk toch dat het einde verhaal is de data schijn corupt te wezen helaas.

Met de bestanden die op de HD gezet zijn kun je helemaal niets (totdat je betaald)
Probeer 'smartrecovery' eens, ook al lijkt de kaart leeg.

op zich

Hi Maestro,

Bedankt voor je berichtje. Ik had wel de hele versie, maar om de een of andere stomme reden, zijn ze toch corrupt gegaan of zo. Of miscshien ben ik nog wat vergeten ermee, heb geen idee eigenlijk.
Smart heb ik ook al, maar die kan alleen card lezen en die zooi staat nu op de HD, maar nu kan ik geloof ik die card ook al niet meer formatteren, dus wat daar nou weer mee is.

Groetjes,
Carla

Met de bestanden die op de HD gezet zijn kun je helemaal niets (totdat je betaald)
Probeer 'smartrecovery' eens, ook al lijkt de kaart leeg.

no nietgelukt

Hi,

Via ACDSee kan ik een beetje terug zien, maar is in strepen en blokken en half, dus nog niet echt gelukt. Hoop nog steeds dat er iets is, waarmee het goed teruggehaald kan worden, heb t alleen nog niet gevonden, helaaaaas.

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan