Foto recovery - foto niet kunnen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpHuizen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2012
hallo,

Ik heb een tijdje geleden perongeluk foto's uit mijn prullenbak verwijdert. Ik heb deze via wat programma'tjes (recuva) terug weten te halen. Er is alleen een probleem.
Wanneer ik de foto wil openen krijg ik deze melding :
"deze afbeelding kan worden geopend. deze bestandsindeling wordt niet ondersteund door photoviewer of de meest recente updates voor photoviewer zijn niet geïnstalleerd."
Ik heb al overal gelezen dat je het dan met andere programma's moet doen etc. maar bij mij werkt dit niet. Ik krijg telkens meldingen die er uiteindelijk naar leiden dat ik de foto's niet kan openen.
Ik heb geprobeerd om met andere programma's de foto's terug te krijgen (net als dat ik met recuva had gedaan) maar als ik dat doe krijg ik wel heel veel bestanden die ik dan heb verwijdert maar die hebben dan allemaal een hele andere rare naam. Ik kan dus niet zien welke nou wat is.

Maar goed ik heb dus wel al die andere maar die openen niet. Wat mij opviel was dat de meeste foto's niet groter waren dan 60kb. Dit is wel bijzonder klein voor een foto. ik heb overal gezocht om foto te kunnen vergroten maar heb niks gevonden wat echt werkt. (alle foto's stonden er ook 2 keer, dit kan mede komen omdat ik vaker ze heb proberen terug te halen maar dat weet ik niet zeker.)

Deze foto's hebben grote waarden voor mij. Misschien weet iemand een oplossing. Ik kan alle hulp gebruiken! Hopelijk weten jullie iets.

alvast bedankt!

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan