foto,s instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
dag allemaal .

ik heb een sony cybershot 3,2 mega pixels digitale foto camera.

als ik eerst foto,s had gemaakt,en ik deed de usb cable in de usb ingang,opende er een meer keuze mogelijk heid. waaronder kopieren naar een map. bijvbeeld: mijn afbeeldingen.

dit doet hij nu eeneens niet meer.

wat is er aan de hand ?

weet iemand goede raad ?

groetjes

Laatst bewerkt:
Iets veranderd in de tussentijd? XP SP2 bv geinstalleerd? Of iets anders?

beste mumzel.

sp2 is geinstaleerd dat klopt. anders niks.

heb het ook al geprobeert, nadat ik de beveiliging van xp had uit gezet.

ik weet niet zeker maar denk dat ik erna nog foto,s gewoon heb geinstaleerd.

groetjes

Laatst bewerkt:
icoon ?

nu als ik de usb er in doe, komt er een icoon in de taak balk. als ik de muis er op zet geeft hij aan hardware veilig verwijderen.

wie weet raad?

groetjes

Doe het volgende:

Start je pc op in de veilige modus. Plaats je 'ImageMixer' op cd in je cd-lade. Installeer USB driver. Na installatie cd eruit en pc weer opstarten in de normale modus.

PS: Camera aansluiten met Memory Stick erin!

gedaan maar

heb alles gedaan zoals je het zei,maar het probleem blijft hetzelfde.

iemand nog meer goede raad ?

groetjes

Start---Uitvoeren-->regedit
Sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Waarde: REG_DWORD NoDriveTypeAutoRun
Bestaat deze waarde? - Dan de sleutel exporteren en de waarde verwijderen. Helpt dat? Zo niet: de sleutel importeren.

beste bavel

de waarde die je opgeeft staat er

REG_DWORD NoDriveTypeAutoRun

maar wat je verder zegt begrijp ik niet goed, hoe ik dat moet doen.

weet er niet zoveel vanaf.

kan het wat begrijpelijker voor mij?

groetjes

Is het niet zo dat als je op dat icoontje klikt wat je in je taakbalk heb gekregen je een drive letter zie bijv.G Zoja dan kan je daarin je foto's laden. Gr.Rama

kan het wat begrijpelijker voor mij?
:
je had de waarde gevonden. Aan de linkerkant van het venster (in de boomstructuur) zie je de sleutelnaam. Klik op die sleutelnaam en kies in het menu vervolgens Register---Registerbestand exporteren... In het volgende venster geef je het uitvoerbestand een begrijpelijke naam en je controleert dat, onderin het venster, het exportbereik staat op 'Geselecteerde sleutel'. Daarna klik je op opslaan.
Vervolgens (als dat opslaan is gebeurd) rechtsklik je op de waarde aan de rechterzijde van het venster (NoDriveTypeAutorun) en je kiest in het popup-menuutje voor 'Verwijderen'. Daarna sluit je regedit af, en je kijkt wat er gebeurt als je het apparaat weer aansluit...

hetzefde

er is niks veranderd bavel.

als ik de camera aansluit via usb cable,komt er icoon,als ik muis er op zet geeft hij aan hard ware veilig verwijderen

als ik een keer klik geeft hij aan,sony dsc -station(l)veilig verwijderen.

heb wel microsoft flight simulator 2004 nog geinstaleerd 3 dagen geleden.

xp home moet toch zelf de camera herkennen, deed hij eerst ook,hoefde maar de usb cable er in te doen map te kiezen ,mijn afbeeldingen,en klaar was het.

groetjes

Laatst bewerkt:
Re: hetzefde

Ga naar verkenner en dan zie je dat je er een extra schijf bij hebt gekregen, dubbelklikken en ziedaar je map met nieuwe foto`s

heb geen extra schijf

nee hoor geen extra schijf de foto,s krijg ik niet van de camera op de pc.

groetjes

Re: heb geen extra schijf

Misschien overbodige vraag maar heb je al geprobeerd de software van de camera opnieuw te installeren, wil ook nogwel eens lukken

opgelost

ik heb het opgelost met systeem herstel herstel punt 29-09-2004,die dag had ik nog foto,s via camera op pc gezet.

daarna had ik flight simulator 2004 van microsoft nog geinstaleerd en rollercoaster tycoon 2 + nog een aan vulling op tycoon 2

dit doe ik morge opnieuw instaleren,en contrleer na instalatie van elk spel,of ik nog steeds de foto,s op de pc kan zetten. dan weet ik meteen of het daar aan lag.

iedereen bedankt voor de hulp.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan