foto,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb op vakantie 980 foto,s gemaakt. Deze heb ik in een map geplaatst. De map noem ik "Noorwegen"
Op een gegeven moment kreeg ik deze map niet meer open. Wat ik ook probeerde, de computer reageerde niet meer.
Gelukkig de foto,s al op cd gebrand. Weer een nieuwe map gemaakt, nu "Noorwegen2" genoemd, en de foto,s daarin geplaatst. Deze map gaat weer perfect open. Dus "Noorwegen" gedelete en "Noorwegen2" hernoemd tot "Noorwegen". Ook deze map ging toen niet meer open. De map heb ik toen weer hernoemd tot "Noorwegen" en nu gaat hij weer perfect open. Wat kan daar nu de oorzaak van zijn ?

980 foto's is ENORM veel. En als je dan ook nog de pech hebt dat Miniatuurweergaven aanstaat bij die map kan het wel even duren voordat je computer dat allemaal op zijn plaats heeft gezet. Dus zorg even dat je voor die map de miniatuurweergaven hebt uitstaan. Volgens mij kan dat door met de rechtermuisknop op de map te klikken, daar voor eigenschappen te kiezen > Aanpassen en daar Documenten te kiezen.

Op deze pagina is het volgende te lezen:

"U doet er in ieder geval verstandig aan om niet meer dan 256 bestanden (sub-directory namen meegerekend, maar niet de inhoud daarvan) in één directory te plaatsen omdat dit problemen oplevert bij de bestandsregistratie."

Verdeel je foto's dus over 4 mappen en stop die 4 mappen dan weer in de map Noorwegen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hoeveel jaar ben je wel niet op vakantie geweest om zoveel fotos te maken, ik haal er net 10 per vakantie :P:P

Met zo een digitale camera knip je erg snel foto,s hoor. Noorwegen is zo vreselijk mooi dat je wel kan knippen blijvenm. Toch blijft het gek dat ik door de naam van de map te veranderen er weer gewoon inkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan