foto stem website maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter ianb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ianb

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Hallo,

Ik wil graag als onderdeel van mijn website een pagina maken waar je kan stemmen op foto's. Is dit mogelijk met een programmatje zoals bijvoorbeeld picasa waar je snel een foto collage pagina mee kan maken?

Vriendelijk bedankt.

Ian

Stemmen is geen simpel iets. Je hebt nood aan een manier om het uniek zijn van een stem te controleren. Dan spreek je over het zetten van een cookie, maar dat is dan weer browsergebonden. Of je laat mensen inloggen zodat ze uniek zijn, maar dat vraagt ook weer een heel ledensysteem.

Verder is de registratie van de stemmen niet simpel. Je moet alle stemmen kunnen optellen en het gemiddelde berekenen. Dat wil zeggen dat je stemmen in een database moet gaan stoppen, of in een soort bestand...

Pff nee dat lijkt me niet zo simpel eigenlijk.

Met Picasa kun je wel Web Albums maken, maar daar zit geen stemmogelijkheid in. Je kunt wel opmerkingen plaatsen als je een Google Account hebt, maar dat is dan ook alles.

Ok, bedankt voor je antwoord. Ik ga hiervoor profesionele hulp zoeken.

Bedankt.

ja kan ook nog hun ip's opslaan in een database maar daar heb je php en mysql voor nodig. ik kan je misschien verder helpen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan